TCR - BOP: MINIMÁLIS KEDVEZMÉNYT KAP A HYUNDAI

2018-2018_zandvoort_saturday---2018_zandvoort_999_daniel_nagy_43_1.jpg

Csak félő, hogy ez az apró módosítás körülbelül annyit fog érni az i30-asoknak, mint halottnak a csók…

Csütörtökön megerősítették, hogy ismét és idén sokadik alkalommal változik a Balance of Performance, azaz a teljesítményalapú ballasztrendszer. Ugyanis a Hyundaiok a zandvoorti WTCR- és TCR Europe-fordulón meglehetősen szenvedtek, miután kaptak egy rakás pluszsúlyt, a motorjaikat 97.5%-osra szabályozták le, illetve 10 centiméteresre emelték meg a hasmagasságukat.

Ezúttal utóbbiban kaptak némi enyhítést az i30-asok: 10 centiméter helyett már „csak” 9 centiméteresnek kell lennie a hasmagasságuknak a most hétvégi, spái TCR Europe-hétvégétől fogva. A többi homológ autó esetében nem eszközöltek módosításokat.

Fotó: TCR Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr2714031258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása