Csak félő, hogy ez az apró módosítás körülbelül annyit fog érni az i30-asoknak, mint halottnak a csók…
Csütörtökön megerősítették, hogy ismét és idén sokadik alkalommal változik a Balance of Performance, azaz a teljesítményalapú ballasztrendszer. Ugyanis a Hyundaiok a zandvoorti WTCR- és TCR Europe-fordulón meglehetősen szenvedtek, miután kaptak egy rakás pluszsúlyt, a motorjaikat 97.5%-osra szabályozták le, illetve 10 centiméteresre emelték meg a hasmagasságukat.
Ezúttal utóbbiban kaptak némi enyhítést az i30-asok: 10 centiméter helyett már „csak” 9 centiméteresnek kell lennie a hasmagasságuknak a most hétvégi, spái TCR Europe-hétvégétől fogva. A többi homológ autó esetében nem eszközöltek módosításokat.
Fotó: TCR Media
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal