A WestCoast Racing fiatal olasz pilótája zárta az élen a 10 perces miniedzést.
Noha az időmérő általában már csak a két verseny szokta követni, most Oschersleben-ben mégis lebonyolítottak vasárnap reggel egy 10 perces, bejárató tréninget - erre pedig vizes körülmények között került sor, köszönhetően az éjszakai és a reggeli esőzéseknek.
A rövidke gyakorlást a WestCoast Racing 16 éves pilótája, Giacomo Altoé zárta az élen egy 1:46.014-es körrel, amely körülbelül 15 szekundummal volt lassabb, mint a csapattársa, Gianni Morbidelli tegnapi pole-köre - a rutinosabb olasz egyébként a negyedik lett. 36 ezreddel Altoé mögött, a Comtoyou Racing belgája, Fréderic Vervisch lett a második, megelőzve a M1RA-Hondás Roberto Colciago. A M1RA magyar bajnoki éllovasa, Tassi Attila a nyolcadik lett.
Csupán 14 autó vett részt a gyakorláson, ugyanis többek között a Lukoil Craft-Bamboo Racing és a Leopard Racing Team WRT is a garázsban maradt.
12:30-kor pedig jön az első verseny, 14:30-kor meg a második.
A shakedown végeredménye - TOP-10:
Poz. | Versenyző | Csapat | Autó | Rajtszám | Köridő | Hátrány (mp.) |
1. | Giacomo Altoé | WestCoast Racing | Volkswagen | #21 | 1:46.014 | |
2. | Fréderic Vervisch | Comtoyou Racing | Audi | #6 | 1:46.050 | + 0.036 |
3. | Roberto Colciago | M1RA | Honda | #5 | 1:46.514 | + 0.500 |
4. | Gianni Morbidelli | WestCoast Racing | Volkswagen | #10 | 1:46.521 | + 0.507 |
5. | Stefano Comini | Comtoyou Racing | Audi | #1 | 1:46.557 | + 0.543 |
6. | Luca Engstler | Junior Team Engstler | Volkswagen | #8 | 1:46.911 | + 0.897 |
7. | Davit Kajaia | GE-Force | Alfa Romeo | #16 | 1:47.141 | + 1.127 |
8. | Tassi Attila | M1RA | Honda | #9 | 1:47.365 | + 1.351 |
9. | Stian Paulsen | Stian Paulsen Racing | SEAT | #34 | 1:47.428 | + 1.414 |
10. | Dusan Borkovic | GE-Force | Alfa Romeo | #62 | 1:47.910 | + 1.896 |
Fotó: TCR Media
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal