A WTCC szervezői megerősítették, hogy a jövő hétvégi, németországi futamon a Chevrolet és a Citroën nehezebb lesz, a Honda pedig könnyebb 10 kilóval.
A mezőnyben lévő öt Honda a Hungaroringen maximumsúlyon (1180 kg) futott azok után, hogy az első két víkendet minimumsúlyon (1100 kg) teljesítette, ám a magyarországi helyszínen való kisebb szenvedést követően az illetékesek úgy ítéltek meg az átlagidők alapján a japán márka 1 tizeddel lassabb volt a Volvónál és a Citroënnél, így a Zöld Pokol néven is ismert Nordschleifén már 10 kilóval kevesebbet kell cipelniük a Civiceknek.
A Citroën 50 kilós plusszal kezdte a szezont, amely a Hungaroringen 60-ra nőtt, ám a soron következő hétvégén a maximális, 80 kilogramm kerül be a C-Elysée-kbe, köszönhetően Rob Huff pole pozíciójának.
A Volvo marad a maximumsúlyon, miközben a Chevrolet is kap 30 kilót Esteban Guerrieri Q3-as és első futamos teljesítményének köszönhetően, így azonban csak a Lada lesz az egyedüli gyártó, amely Nordschleifén az 1100 kilogrammos minimumon fog menni.
WTCC, Nordschleife - Súlytáblázat:
Autó | Tömeg | Ballasztsúly | Hátrány |
Citroën C-Elysée | 1180 kilogramm | + 80 kg | - |
Volvo S60 | 1180 kilogramm | + 80 kg | - |
Honda Civic | 1170 kilogramm | + 70 kg | + 0.1 másodperc |
Chevrolet Cruze | 1130 kilogramm | + 30 kg | + 0.5 másodperc |
Lada Vesta | 1100 kilogramm | 0 kg | + 1.4 másodperc |
Fotó: WTCC Media
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal