F1 - VETTEL BOCSÁNATOT KÉRT ROSBERGTŐL

f1_grand_prix_of_malaysia_jmbwjx_7c2cx.jpg

A Ferrari németje elismerte hibáját, és elnézést kért honfitársától.

Ahogy arról a tegnapi nap folyamán már többször is beszámoltunk, a Maláj Nagydíj igencsak mozgalmas indult, főleg az élcsoportban. Ugyanis Sebastian Vettel a Ferrarival az 1-es kanyarban kiforgatta a Mercedes bajnoki éllovasát, Nico Rosberget.

Vettel baleset okozásáért az FIA-tól kapott egy 3 rajthelyes büntetést Suzukára, valamint a stewardok beírtak 2 büntetőpontot a licencébe.

A leintés után a végül harmadikként záró Rosberg az internetes videóblogjában elárulta, hogy honfitársa bocsánatot kért tőle:

"Vettel felhívott engem, bocsánatot kért, ami szép. Igaz, ez nem fogja visszahozni azokat a pontokat, amelyeket az eset miatt elvesztetem. De jó volt hallani tőle."

Ezután Rosberg arra is kitért, hogy az első kanyaros kiforgás után azt hitte, hogy ott van a vége a versenyének:

"Amikor egy komolyabb ütést éreztem és megforogtam az 1-es kanyarban, biztos voltam benne, hogy véget ért számomra a futam. Aztán természetesen a lehető leghamarabb visszaforgattam az autót a helyes irányba, és meglepően konstatáltam azt, hogy minden rendben van a géppel."

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr9811764337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása