WTCC - KISOKOS: 2016 KÍNAI NAGYDÍJ

12075070_693161077450755_5340581708855527683_n.jpg

Szokásos összeállításunk a WTCC-hétvégéket megelőzően: menetrend, pluszsúlyok, meg miegymás.

A jövő hétvégén Túraautó Világbajnokság mezőnye Kínába fog ellátogatni, amely minden bizonnyal az idei utolsó előtti állomás lesz.

MENETREND, KÖZVETÍTÉSEK

Ami a menetrendet illeti, ezúttal csak szombati és vasárnap lesznek események, ugyanis az idei szezon előtt az a döntés született meg költségcsökkentés céljából, hogy Argentínában és az ázsiai helyszíneken nem rendeznek pénteki félórás tesztet, ismertebb nevén nulladik szabadedzést.

A közvetítéseket illetően pedig fontos elmondani, hogy a kvalifikációt az Eurosport 2 fogja élőben adni, míg a futamok a több tévénéző számára elérhető Eurosport 1-en tekinthetőek meg. Emellett az M4 Sporton is figyelemmel kísérhetőek a történések. 

Azok számára, akik nem lesznek tévé közelben pedig aza jó hírünk, hogy az argentin hétvége előtt újra ingyenessé vált a széria legújabb webtévé alkalmazása, a WTCC Premium TV, amelynek az az előnye, hogy nem csak a televízióközvetítés képét lehet vele figyelni, hanem néhány versenyző autójába is "beülhetünk" a fedélzeti kamerák révén. Fizetős megoldásnak pedig ott van az Eurosport Player. A Live Timing pedig a szokásokhoz híven, egész hétvége folyamán elérhető lesz.

Íme a kínai hétvége programja:

Dátum Időpont Esemény
2016.09.24., szombat 03:00 - 03:30 FP1
2016.09.24., szombat 05:00 - 05:30 FP2
2016.09.24., szombat 08:30 - 09:30 Időmérő
2016.09.24., szombat 09:30 - 10:00 MAC3
2016.09.25., vasárnap 08:35 - 09:00 Nyitó futam
(14 kör)
2016.09.25., vasárnap 09:50 - 10:20 Fő futam
(15 kör)

(A közvetítési időpontokról ITT értesülhettek.)

PLUSZSÚLYOK

A hétvégi kompenzációs súlyokat az előző három (Portugália, Argentína, Japán) hétvége időeredményeiből kalkulálták, az adott márkák 2-2 versenyzőjének két-két legjobb időmérős és versenyben futott körét figyelembe véve. Ezeket az időket átlagolják, és az átlagok közötti különbségek határozzák meg azt, hogy melyik gyártó hány kilogrammot kap pluszba az 1100 kilós minimumsúlyon túl.

Ahogy azt megszokhattuk az elmúlt évek folyamán, ismét a Citroen lesz a legnehezebb - az öt C-Elyseé az 1180 kilogrammos maximumsúlyon fog menni a 4603 méter hosszú Shanghai International Circuit pályán. A Honda a japán maximumsúlyából lefogyott 20 kilót, azaz a Civicek 1160 kilót fognak nyomni Kínában. A Ladák pedig megszabadultak az 50 kilós fölöslegüktől, így minimumsúlyon fognak repeszteni, akárcsak a 10 kilós veszteséggel járó fogyókúrán áteső Chevrolet, valamint Volvo S60-asok is

A hétvégi pluszsúlyok:

Autó Különbség Pluszsúly Összsúly
Citroen C-Elyseé 0,0 mp. 80 kg 1180 kg
Honda Civic 0,2 mp. 60 kg 1160 kg
Chevrolet Cruze 0,8 mp. 0 kg 1100 kg
Volvo S60 1,0 mp. 0 kg 1100 kg
Lada Vesta 1,1 mp. 0 kg 1100 kg

 

EGYÉB TUDNIVALÓK

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr2711716197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása