F1 - MASSA 2013-BAN IS ELJÁTSZOTT MÁR A VISSZAVONULÁS GONDOLATÁVAL

ferr-mass-monaco-2013-141.jpg

Az idei év végén a Forma-1-es pályafutását befejező Felipe Massa az Autosport hasábjain elárulta, hogy már a 2013-as végén is szóba került a visszavonulás lehetősége.

Mint ismeretes, Felipe Massa az év végén hátat fordít a Forma-1-nek az Abu Dhabi Nagydíj leintését követően, amely egyébként számára a 250. futam lesz a királykategóriában. A száguldó cirkuszban 2002-ben mutatkozott be a Saubernél, 2008-ban pedig kis híján világbajnok lett a Ferrarival. A lesújtó vereség után 5 évvel pedig a Ferrari búcsút intett Felipe Massának, hogy leigazolhassák a finn Kimi Raikkonent a helyére. Először ekkortájt gondolkodott el a brazil azon, hogy szögre akasztja a bukósisakját:

"Már 3 évvel ezelőtt is elgondolkodtam a visszavonulás lehetőségén. Elég erősnek kell lenned ahhoz viszont, hogy ilyen nagy volumenű dolgokban döntést hoz, ezek a döntéshozatalok pedig nagyon nehezek néha.

Én ezen mentem végig akkor. De akkor megkönnyebbültem, és úgy voltam vele, hogy élvezem azt, amit csinálok. Azonban úgy éreztem, hogy idén most már tényleg eljött a visszavonulás ideje."

brazilian_f1_grand_prix_01rgmkvyiukx.jpg

Utána pedig a 35 éves Massa szóba hozta a 2008-as világbajnoki vereséget is, amikor Lewis Hamilton a Brazil Nagydíj drámai utolsó körben - némi szerencsével - megszerezte a titulust, 1 ponttal megelőzve a brazilt. Massa számára ez örökké fájdalmas emlék marad, de ennek ellenére elégedett a karrierjével:

"Sok olyan dolog történt az év folyamán akkor, amely befolyásolta a bajnokság kimenetelét. De mint már elmondtam, így is büszke vagyok a pályafutásomra."

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr1011693329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása