F1 - ALONSO SZERINT A FERRARI MEGTALÁLJA MAJD A NYERŐ FORMÁT

Fernando Alonso továbbra sem gondolja rossz döntésnek, hogy két éve otthagyta a Ferrarit. A spanyol szerint az olaszok vissza fognak találni korábbi erősebb önmagukhoz.

Miután 2010-ben és 2012-ben is csak az utolsó pillanatban bukta el a bajnoki címet, a spanyol versenyző 2014 végén otthagyta a vörösöket és ismét a McLarenhez szerződött, akik az első évüket végigszenvedték és idén sem harcolhatnak a bajnoki címért.

A csapat továbbra sem eredményekben gazdag, a spanyol ennek ellenére továbbra sem bánt meg semmit sem:

"Mikor a Ferrarinál voltam, fantasztikus időket éltünk meg. A bajnoki címért harcoltunk és a csapat erős volt és boldog.

Azonban úgy éreztem, hogy itt az idő a távozásra, ugyanis 2015-ben és 2016-ben már a hatodik és hetedik évemet töltöttem volna a csapatnál és még mindig a Mercedes mögött lennék.  

Én pedig jó időket szeretnék megélni, nem fájdalmasakat. Az én döntésem volt."

Noha a tavalyi évben úgy tűnt, hogy a Ferrari esélyes lehet 2016-ban, idénre visszaestek a Red Bull mögé és még győzelmet sem szereztek. Alonsónak kezd igaza lenni ebben a témában:

"Most ott van nekik Kimi és Sebastian. Biztos vagyok benne, hogy boldogok, noha idén nem igazán vannak harcban a bajnoki címért. Biztos vagyok benne, hogy jövőre jóval erősebbek lesznek.

Sosem könnyű kívülről beszélni. Most mindenkinek nehéz a Mercedes ellen harcolni, nem csak a Ferrari gondja. A Mercedesnek a szabályok bevezetése óta hatalmas előnye van, szóval a következő évben a szabályok megváltozásával talán megint megváltoznak a dolgok."

Zárásképpen a kétszeres világbajnok kijelentette, hogy biztos benne, hogy a jövőben a Ferrari újra visszanyeri majd régi formáját:

"Biztos vagyok benne, hogy a Ferrari ismét erős lesz."

Lombárszki Csaba

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr6110261964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása