F1 - PEREZ TOPCSAPATNÁL AKAR VERSENYEZNI

Egyre inkább úgy tűnik, hogy 2016 végén Sergio Perez és a Force India útjai szétválhatnak.

A 26 éves Sergio Perez jelenleg karrierje csúcsán van, idén már kétszer is dobogóra állt a Force India színeiben. Mindennek fényében a mexikói már lassan előrébb lépne a ranglétrán, és topcsapatnál versenyezne a Forma-1-ben. Legutóbb a GPUpdate.net-nek nyilatkozott a vágyairól:

"Tisztában vagyok azzal, hogy ha világbajnok szeretnék lenni a Forma-1-ben, akkor muszáj lesz feljebb lépnem.

Bármi történhet, jön-e a lehetőség vagy sem, ki tudja. De ez valóban nehéz lesz."

Perez 2014-ben igazolt a Force Indiához, miután 2013 végén a McLaren egyetlen szezon után kitette a szűrét. A mexikói kifejtette, hogy örökké hálás lesz a Force Indiának és Vijay Mallyának, hogy akkor megmentették a karrierjét:

"Nem számít, hogy mi történik, ez a csapat örökké a szívemben marad. Amit Vijay tett értem, hogy megmentse a karrieremet, és amit a csapat, amióta ideigazoltam, az hatalmas.

Azt hiszem az egyik legjobb tulajdonságom az, hogy már voltam topistállónál a Forma-1-ben, és tudom, hogy mi hogyan működik egy ilyen kaliberű csapatnál."

Annak ellenére, hogy a mexikói első nagy csapatos kalandja nem volt olyan hosszú, úgy véli, hogy a mclarenes tapasztalat is az előnyére válhat. Jelenleg pedig más helyzetben van, mint akkor.

"Azt hiszem rengeteget tanultam arról, hogyan legyek egy csapat vezére, és hogyan dolgozzak nagy alakulatoknál, az pedig egy nagy különbség. Akárcsak az, ahogy motiválom az embereket, és ahogy dolgozom az emberekkel.

Magától értetődően más srác vagyok, mint 3 évvel ezelőtt. Nem csak korban nőttem, hanem versenyzőként és emberként is, valamint az, ahogy láttam az életet és a sportot."

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr689925542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása