
Miután a Sauber a Hungaroringen kipróbált egy új hátsó szárnyat, Belgiumra egy új első légterelővel készül.
Pokolian kezdődött a Sauber 2016-os szezonja, főleg a csapat anyagi nehézségeinek köszönhetően. Az egy dolog, hogy az autóra semennyi fejlesztés nem érkezhetett, Kína környékén még az is kérdésessé vált egy kis időre, hogy egyáltalán a rajtrácson ott lesz-e Peter Sauber alakulata. Mindennek következtében a C35-ös nem valami versenyképes technika, így egyáltalán nem meglepetés az, hogy idén még sem Ericsson, sem Nasr nem szerzett pontot. Ez a tény pedig a svájciaknak amiatt lehet fájó, hogy az Osztrák Nagydíjon már a Manor is megszerezte idei első pontját Pascal Wehrlein tündöklése révén, ezzel átugorva őket a ponttabellán.
Végül egy pár héttel ezelőtt megkötött megállapodás megmentette a már több, mint 400 futamot megélt a Saubert a térdre eséstől, még ha ennek következtében az alapító Peter Saubernek át is kellett adnia a stafétabotot a svájci Longbow Finance cégnek.
A tulajdonosváltás pedig máris láthatóan jót tett a csapatnak, ugyanis érkezgetnek az első fejlesztések. A Hungaroringen a C35-ösön új hátsó szárnyát teszteltek a hinwilieknél, Spában pedig egy új orrkúp kerül majd kipróbálásra.
"Tudjuk, hogy a hátsó szárny önmagában nem egy olyan alkatrész, amellyel óriási fejlődést lehet elérni, viszont legutóbb már az elvártaknak megfelelően teljesített." - mondta a csapatfőnök Monisha Kaltenborn az Autosport hasábjain.
"Persze tudjuk, hogy még így sem jelentene ez akkora előrelépést. A hátsó szárny egy része annak a csomagnak, melyhez hamarosan újabb elemek fognak majd érkezni.
Spában majd az első vezetőszárny és az egyéb alkotórészek, igaz, a padlólemez érkezésében még nem vagyok teljesen biztos."
Most a Sauber elsődleges célja, hogy egy pár ponttal átugorja a Manort. A Renault elcsípése egyelőre nagyon is kérdéses, ugyanis az elmúlt hetekben a franciák is számottevően javulni tudtak. Mindenesetre a szezon második a konstruktőri tabella több szekciójában is izgalmas csaták alakulhatnak ki - a Red Bull és a Ferrari a második helyért meccselnek, míg a Force India a Williams-t üldözi a 4. helyért, de ebbe a csatába akár még a McLaren is beszállhat, hátul pedig a Renault - Manor - Sauber trió verekedhet meg a 9. pozícióért.
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal