F1 - RICCIARDONAK IS MEGGYŰLT A BAJA GUTIERREZZEL

A Magyar Nagydíjhoz hasonlóan a Német Nagydíjon is élesen kritizálták Esteban Gutierrezt, aki most sem megfelelően húzódott le a lekörözésnél. A Red Bull versenyzője, Daniel Ricciardo több időt vesztett a mexikói mögött, mint akárki másnál.

Daniel Ricciardo a verseny hajrájában körözte le Esteban Gutierrezt, de a mexikói csak nagyon nehézkesen húzódott le a Red Bull ausztrál versenyzője előtt. Ricciardo a futam alatt meg is jegyezte: "Esteban a kedvencem, imádom ezt az embert."

Erre jött a válasz az ausztrál versenymérnökétől: "Ne aggódj, mindenkivel ezt csinálja."

Ricciardo a futam után is megkapta a kérdés, hogy mi is történt a pályán:

"Őszintén, pályán kívül semmi bajom Estebannal, sőt úgy gondolom, hogy ő a kedvesebb srácok közé tartozik. Viszont több időt vesztettem mögötte, mint bárki más mögött, akit leköröztem."

A futam után Gutierrez kissé meglepetten nyilatkozott. Nem számított rá, hogy ismét gonba kerül a lekörözésnél.

"Daniel nem boldog? Tényleg? Beszélni fogok vele. Meg vagyok lepve, hiszen természetesen láttam őt a tükörben, de akkor még nagyon messze volt.

Egy ponton felemeltem a lábam a gázról és vesztettem kb. két másodpercet. Általában a lehető legjobbamat nyújtom. Nem az a célom, hogy blokkoljak embereket. Beszélek vele és megpróbálom jobban csinálni ezt a dolgot, ugyanis nem az a célom, hogy bárkinek is ártsak."

Gutierreznek ideje átgondolnia ezt a dolgot, ugyanis zsinórban másodszor történik meg vele ilyesmi. Egyszer még előfordul, többször nem történhet ilyesmi.

Lombárszki Csaba

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr848926786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása