A Mercedes javára.
Miután az előző két évben a Renault motorja a tempó és a megbízhatóság terén is roppant kevésnek bizonyult, a francia gyártó szakemberei egy percig sem lazsálhattak a tél folyamán. Végül a kemény munka kifizetődő volt, ugyanis a megbízhatósággal kapcsolatos problémák terén többnyire rendeződtek a dolgok, és teljesítményben is javult az erőforrás - azonban utóbbiban még így is messze jár a domináns Mercedes-motortól, a lemaradás egészen pontosan 46.9 lóerő. Azonban a Red Bull még így is pariba került a Ferrarival a konstruktőri második helyért, köszönhetően annak, hogy Spanyolországtól kifejezetten erős teljesítményt nyújtott az osztrák együttes.
Azonban négy konstruktőri címmel a hátuk mögött a Red Bull csapatának nem az ezüstérem a cél, hanem az, hogy felvegyék a kesztyűt a Mercedesszel.
Ezzel kapcsolatban a Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner azt nyilatkozta, hogy ő is tisztában vele, hogy ez még így kevés a teljes sikerhez. Azonban a brit megdicsérte a franciákat, akik "több nagyszerű előrelépést is megtettek az elmúlt hónapokban", továbbá tudja, hogy a Renault célja az, hogy lefaragja a Mercedesszel szembeni, 47 lóerős hátrányát.
Noha a Renault a Magyar Nagydíj előtt kerek-perec kijelentette, hogy idén már semmilyen fejlesztés nem lép már életbe, Horner elárulta, hogy ez így, ebben a formában nem teljesen igaz. A csapatfőnök nem is radikális változásokra gondolt, de az üzemanyag, a finomhangolás, valamint a vezethetőség javítása érdekében mindenképpen lesz valami.
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.