F1 - GROSJEAN REMÉLI, HOGY A FERRARIS ÁLMA MÉG NEM ÉRT VÉGET

romain_grosjean_f1_grand_prix_austria_9trptzjxpvzl.jpg

Raikkonen szerződtetése után Romain Grosjeannak egyelőre még várnia kell arra, hogy topcsapatnál versenyezzen, de a francia reméli, hogy ezzel még nem foszlottak szerte a Ferrariról szövögetett álmai.

Immár zsinórban a második évben fordult elő az, hogy a nemzetközi sajtó összeboronálta Romain Grosjeant a Ferrarival, mint Kimi Raikkonen utódjaként - idén pedig már alapja is volt a pletykáknak, ugyanis mint ismeretes, a francia idén a Haas színeiben van ott a rajtrácson, melyet sokak a Ferrari "B"-csapatának tartanak. Azonban a Ferrari-casting győztese újra a 2007-es világbajnok, Kimi Raikkonen lett, aki idén októberben lesz 37 éves.

A Magyar Nagydíj előtt a Sky Sports F1 megkérdezte Grosjeantól, hogy miképpen vélekedik a Ferrari-topikról:

"Mindig is voltak találgatások. Azonban az állításomat sohasem fogom megcáfolni, miszerint egy nap a Ferrarinál akarok versenyezni.

A végső döntés nem okozott nekem problémát, ugyanis boldog vagyok, ahol most vagyok."

Ugyan még csak 5. teljes Forma-1 szezonját teljesíti, de már 30 éves Romain Grosjean, aki ezzel a 7. legidősebb a 22 fős rajtrácson.

"Tudom, hogy Ferrari-motorom van, ferraris mérnökök vesznek körül, ők pedig tudják, hogy hogyan végzem a munkámat. A karrierem során már egy párszor (10-szer - szerk.) voltam a dobogón, amely mindig előny, ha valaki egy nagy csapatnál akar majd versenyezni.

Remélem, hogy ezután már én következek a sorban, de nem tudom. Azonban azt újra elmondom, hogy boldog vagyok ott, ahol most vagyok.

Igen, ha lenne egy sanszom arra, hogy a Ferrarinál versenyezzek, semmiképpen sem mondanék nemet - ugyanis ez az a csapat, amelyről már 8 éves korom óta álmodok. Én világbajnok szeretnék lenni."

Miután a Ferrari újból keresztülnézett Grosjeanon, úgy néz ki, hogy jövőre is a Haas-nál fog versenyezni, habár az amerikai csapat egyértelműen kijelentette, hogy nem kíván a pilótafelállás kérdésével foglalkozni az Olasz Nagydíjig.

"A Haasnál való versenyzés nagyszerű lehetőség tapasztalatgyűjtésre. Nem bántam meg, hogy csapatot váltottam, ugyanis nagyon jól érzem magam itt. Fontos szerepet kaptam a csapatnál, ami a tapasztalatgyűjtés és a karrierem szempontjából nagyszerű dolog."

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr568905856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása