A Honda nagyon reméli, hogy tovább tudják folytatni a munkát még az augusztusi nyári szünetben is, amikor a gyáraknak kötelezően be kell zárniuk két hétre.
Az utóbbi pár évben annyira sok futamot rendeznek egy szezonban, hogy a szezon közepén szükséges egy kis pihenő a pilótáknak és a csapatoknak is, így kialakították azt a rendszert, hogy augusztusban két hétre az összes gyárnak be kell zárnia. Nyári szünetre kell vonulni mindenkinek.
A Honda úgy véli, hogy a motorszállítókra ez a szabály nem vonatkozik, így ők ebben a két hétben is folyamatosan dolgoznának a nyári szünet előtti utolsó futam, a Német Nagydíj és a szünet utáni első futam, a Belga Nagydíj között.
"Azt tervezzük, hogy egy bizonyos mennyiségű munkát augusztusban végzünk el, de még egyszer ellenőrizzük a szabályokat, hogy ezt valóban megengedik-e az előírások."
A McLaren csapat versenyigazgatója reméli, hogy a Honda dolgozhat ebben a két hétben. A francia elmondta, hogy a Hondának ebből előnye is származhat a többi motorgyártóval szemben.
"Úgy gondolom, hogy a fejlesztéseknek és a karosszériának kell megfelelni ebben a szabályban.
A helyzet más nálunk, mint a Ferrarinál és a Renaultnál, ugyanis az ő csapatuk máshogy van szervezve."
Lombárszki Csaba
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.