F1 - WEHRLEIN PONTJA 5 TIZEDEN MÚLT

13567119_1016904768365344_8523525501023250796_n.jpg

Pascal Wehrlein, a Manor autójával az Osztrák nagydíjon csodát végrehajtó német elárulta, 5 tizedmásodpercen múlt, hogy egyáltalán rendesen el tudott rajtolni, így végül megszerezhette a 10. helyet, mely egyben 1 pontot eredményezett neki és csapatának.

A Red Bull Ring-i futamon vasárnap egy kis kavarodás történt a startnál, miután Felipe Massa az utolsó pillanatban boxutcai rajtra kényszerült. Ezáltal ugyanis szabadon kellett hagyni az eredetileg mögötte felsorakozó autóknak az ő rajthelyét, Pascal Wehrlein viszont véletlenül beállt a brazil helyére, a 10. helyre. A fiatal német hamar észrevette, hogy neki biztosan nem Sebastian Vettel mögött kéne állnia, és szerencséjére volt elég ideje, hogy hátratolasson és elfoglalja eredeti, 12. rajthelyét, még mielőtt a piros lámpák kigyulladtak volna. Wehrlein a futam után elmondta, egy a DTM-ben (korábbi versenysorozata, melyben mellesleg bajnok lett) is használt szabályról való tudása mentette meg őt.

A rajtrácson ugyanis a tolatás nincs megtiltva, viszont ezt a műveletet csakis addig lehet végezni, amíg fel nem gyullad az első piros lámpa, aki ugyanis ez után is mozgásban van a rajtrácson, az büntetésre számíthat, hiszen elrontott rajtnak, kiugrásnak számítana. Wehrlein a futam utáni Sky Sports-nak adott interjújában mondta el, mindössze fél másodpercen múlt, hogy vissza tudott sorolni eredeti helyére, mivel elmondása szerint amint megállította autóját a 12. rajthelyen, máris gyulladtak a lámpák. 

Wehrlein ezután komoly versenyt futott, és még úgy is fel tudott zárkózni a pontszerző zónába, hogy egy számára szerencsétlen biztonsági autós fázis után az utolsó helyen találta magát, 12 másodperccel a mezőnytől.

"Ott azt hittem, ennyi volt. De azért tovább nyomtam és megpróbáltam óvni a gumijaimat, mert nem akartam még egy kiállást ejteni. Aztán a futam végén valahogy Valtteri-vel és Esteban-nal harcoltam, majd Sergio kiesése után a 10. helyen végeztem. Le voltam körözve, így először nem tudtam, megvan-e a pontszerzés, de mikor a csapat elmondta a rádión, hogy sikerült, nagyon boldog voltam." - nyilatkozta a Manor versenyzője a Motorsport.com oldalon.

Fábián Patrik

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr208869212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása