
Kiderült, hogy mi okozta az #5-ös Toyota drámai kiesését a Le Mans-i 24 órás utolsó pár percében.
Mint ismeretes, múlt hét vasárnap igencsak drámai véget ért a Le Mans-i egynapos verseny, ugyanis az #5-ös rajtszámú TS050 Hybrid Kazuki Nakajimával a volánnál betlizett, ez pedig a Toyota első Le Mans-i sikerébe került.
Egyes szakértői vélemények már akkor turbóhibára gyanakodtak, s a Toyota csütörtöki jelentéséből kiderült, hogy igazuk volt. A japán márka egyik szóvivője a motorsport.com hasábjain beszélt a sokkhatásként érkező műszaki hibáról:
"Az #5-ös autó egyik csatlakozóját meghibásodott, a turbófeltöltő és az intercooler között, emiatt elszállt a turbófeltöltő vezérlése.
A csapat megpróbálta megváltoztatni a vezérlés beállításait a motorerő helyreállítása végett, amelyet végül sikerült is az abszolválni, így az autó be tudta fejezni az utolsó körét, azonban sajnálatos módon nem 6 perc alatt."
A Toyotánál a következő hetekben alaposan ki fogják vizsgálni a problémát, hogy az a jövőben ne ismétlődhessen meg.
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal