Taroltak a gyári Hondák az időmérőn, azonban a MAC3 csapatidőfutamot a Citroen nyerte.
Magyar szempontból egyik szemünk már az edzés előtt sírt, ugyanis azt a Zengő Motorsport és Ficza Ferenc a depóban töltött, mivel a kormányszervó olaja elkezdett folyni a Honda Civic-ből.
A Q1-ben már az első négy (Huff, Lopez, Monteiro, Catsburg) befért 1:22 alá, és az 5. helyen záró Michelisz Norbert sem volt nagyon elmaradva tőlük, az 1:22.059-es idejével. A kiesők közt jegyezhettük a volvós Ekblomot, a hazai pályán nagyon szenvedő Bennanit, valamint Filippit és Demoustier-t is.
A második szakaszban a pilóták nagyjából fél másodpercet gyorsultak. A három gyári Honda simán továbbjutott a Superpole-szisztémájú Q3-ba, a citroenes Lopez és a ladás Catsburg szendvicsében. A Q2 végén búcsúzott Muller, Coronel, Björk, Valente, Thompson, Tarquini és Chilton. Azonban érdemes kiemelni, hogy a Münnich Motorsport beugrója, James Thompson megszerezte a fordított rajtrácsos pole-t az első futamra, ami azért nem kispályás teljesítmény, persze Coronel is eléggé meggyőzően ment.
A pillanat, amikor igazán nevethetett a másik szemünk, az a Q3-ban volt, ugyanis a Honda kisajátította az első három helyet Huff - Michelisz - Monteiro sorrendben, legyőzve "Pechito" Lopezt. Catsburg ötödik lett.
A MAC3-ban pedig a Citroen győzött a Lada előtt. A Honda is simán esélyes lett volna a győzelemre, azonban Michelisz Norbi lesmárolta a marrakesh-i falat a 6-os kanyarban, és bal első defektet kapott.
Holnap a futamok 13:15-kor és 18:15-kor rajtolnak.
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.