
Sokáig úgy tűnt, hogy az autóversenyzésben a maga 41 évével veteránnak számító Jarno Trulli szögre akasztja a bukósisakját. Azonban a motorsport.com meglebegtette, hogy az olasz pilóta még egy szezon erejéig biztosan marad a versenyzői ülésében a Formula E-ben. Csapattársa pedig Vitantonio Liuzzi lesz, aki szintén olasz.
Jarno Trulli saját csapattal vágott neki a tavaly ősszel induló Formula E-nek, azonban az év végén csak a 20. helyen zárt az egyéni pontversenyben. A Forma-1-ben hosszú éveket eltöltő olasz veterán számára a vártnál rosszabbul alakult az első szezonja, egy uruguayi 4. helyet és egy berlini pole-t leszámítva nem tudott semmi érdemlegeset felmutatni. Ennek "fényében" hozta szóba korábban a visszavonulás lehetőséget, amely azt jelentette volna, hogy az elektromos széria második idényében már csak a csapatfőnöki posztját töltötte volna be.
A motorsport.com arról számolt be azonban, hogy Trulli marad, csapattársa pedig az úgyszintén egy ex-F1-es pilóta lesz, Vitantonio Liuzzi személyében. Liuzzi 80 futamon indult, a Red Bull, a Toro Rosso, a Force India és a HRT színeiben.
Az első évtől eltérően a második szezonban mindenki saját hajtásláncot fog használni. A Trulli GP az erőforrást a Motomatica segítségével fogja megépíteni. A híresztelések szerint ez a páros a harmadik szezonra robbantana egy nagyot, melyre egy grafén akkumulátort fejlesztenek, 380 kW-os teljesítménnyel.
Liuzzi is nyilatkozott a motorsport.com-nak, elmondása szerint már nagyon kíváncsi arra, hogy milyen eredményt lesznek képesek nyújtani a 10-11 nap múlva esedékes, kollektív teszten a Donington Parkban. Még számos simítást el kell végezni addig az autón, azonban az erőforrást már futtatták a próbapadon, éppen emiatt várja Liuzzi azt, hogy milyen is az autó élesben.
Fotó: fiaformulae.com
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal