Az FIA tavalyi évben vezette be az új, a rádiókommunikációra vonatkozó szabályát, mellyel azt akarták elérni, hogy a pilóták több önálló döntést hozzanak és a csapat ne tudja őket befolyásolni.
A tiltólista:
– vezetéstechnikai tanácsok,
– az előzési gomb használatának biztatása,
– a DRS használatának biztatása egy másik versenyző ellen,
– az autó stabilitása fékezés alatt,
– általános gázkezelés,
– gázadagolás egy másik versenyzőhöz képest,
– fékezési pont,
– fékezés egy másik versenyzőhöz képest,
– általános tanácsok a fékezéssel kapcsolatban,
– általános tanácsok a váltással kapcsolatban,
– váltások egy másik versenyzőhöz képest,
– ideális ívek,
– rázókövek,
– az autó paramétereinek beállítása egyes kanyarokban,
– gyorsabb kanyarvétel egy másik versenyzőhöz képest,
– részletes szektoridők és tájékoztatás egy másik versenyzőhöz képest.
Az FIA azt is leszögezte, hogy a lista, melyet még tavaly a Szingapúri Nagydíj előtt hoztak létre, még módosítható, azaz újabb pontok vehetnek fel rá még az idénynyitó Ausztrál Nagydíj előtt.
Fotó: Motorsport.com
Csáti Anna
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal