A Porsche-kanyar előtti szélesebb kifutóterületnek már a 2014-es verseny előtt el kellett volna készülnie, ám az átalakítás munkálatok ezúttal tényleg megkezdődnek, ennek köszönhetően biztonságosabb körülmények közt rajtolhat el a 24 órás verseny.
A mostani fejlesztések a Porsche-kanyart megelőző gyors, jobbos kanyart fogja érinteni, ahol 30 méterrel növelik meg a kifutóterületet, ezen a teljes felújítás akár 3-4 évig is tarthatnak. A Mulsannetól a Porsche-kanyarokig a füves területeket pedig leaszfaltozzák, számolt be róla az Autosport.
„Még fehér vonalak és rázókövek is vannak ott, de a biztonság növelésének érdekében aszfalt kerül a fű helyére” – mondta Vincent Beaumesnil, a versenyt szervező Automobile Club de l'Ouest sportigazgatója. Beaumesnil úgy véli, hogy Mike Rockenfeller 2011-es balesetét is meglehetett volna előzni, ha már akkor aszfalt van a fű helyén az Indianapolis-kanyar előtti pályaszegélynél.
A tavalyi esztendőben a Tertre Rougenál áthelyezték a kordonokat, a Porsche-szakasz Corvette-részénél megnagyobbították a bukóteret, illetve kicserélték a rázóköveket a Ford-sikánban.
Fotó: Just Car News
Kováts Olivér
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal