WTCC - ÚJABB RÉSZLETEKET FEDETT FEL MONTEIRO A BALESETÉRŐL

img_3225_1.JPG

"Akárhányszor kinyitottam a szememet, rosszul voltam" - Tiago Monteiro ezúttal a balesete utáni időszakról nyilatkozott a WTCC hivatalos YouTube-csatornáján. 

Mint az ismeretes, nagyjából egy hónappal ezelőtt, mint kiderült, nagyjából 250 kilométer/órás tempónál szenvedett óriási tesztbalesetet Barcelonában a Honda portugálja, Tiago Monteiro. Sokáig nem igazán lehetett sok mindent tudni a baleset, illetve a felépülés részleteiről, de a világbajnokság éllovasa az elmúlt két napban több részletet is elárult - először magáról a bukásról beszélt, majd az azt követő időszakról. 

"Nagyon kemény volt az első néhány nap, ugyanis nem igazán tudtam jól lélegezni, sőt, beszélni sem. Vagyis tudtam, csak az artikulálás nem ment, amikor mondani akartam valamit. Akárhányszor kinyitottam a szememet, rosszul voltam, duplán láttam, állandóan hányingerem volt. Az első három-négy nap arról szólt, hogy visszanyerjem az érzékeléseimet, mint a pontos légzés, továbbá enni és inni sem tudtam. Nem tudtam egyhuzamban 15 percnél többet aludni, ugyanis a fejfájás miatt állandó felébredtem - emiatt pedig egyre csak idegesebb és fáradtam lettem, mindez nehezebbé tette a dolgomat." - mondta Monteiro.

A portugál szerint a fordulópont akkor következett be, amikor Spanyolországból átszállították egy hazai kórházba: "Pszichológiailag fontos lépés volt az, amikor végre kiengedtek Barcelonából, és Portugáliában landoltam, ugyanis mindent kapásból jobbnak éreztem, hiszen közelebb kerültem a családomhoz. Már majdnem három hét is eltelt, elkezdtem felállni, mozogni, és elolvasni azt a sok-sok elképesztő üzenetet e-mail formájában, WhatsApp-on, illetve egyéb platformokon keresztül. Nagyon megható volt, hogy ennyien gondoltak rám - többek között olyan barátok, akikkel évek óta nem léptem kapcsolatba, valamint rajongók. Extra motivációt jelentett a számomra."

"Az elmúlt négy hét nehéz volt számomra, több nehezebb időszakon mentem keresztül. Minden héten javult az állapotom, de az igazi áttörést az utolsó négy-öt nap jelentette. Ekkor váltak sokkal jobbá a fizikai dolgok, ez pedig motivált engem, ugyanis úgy érzem, most már a helyes irányba haladtak a dolgok. Az első hetekben lassú volt a javulás folyamata, de most már sokkal-sokkal jobb és gyorsabb."

Azonban az továbbra is kérdéses, hogy vannak-e még olyan jellegű panaszai, amelyek veszélyeztethetik az indulását. Mindenesetre az ex-Forma-1-es versenyzőnek a jövő héten lesz egy kötelező orvosi vizsgálata. Reménykedjünk benne, hogy jól alakulnak majd a dolgai, ugyanis jelenleg 12 ponttal előzi meg a pontversenyben a volvós Thed Björköt, valamint csapattársát, Michelisz Norbertet.

Tiago Monteiro, the crash | Episode 2: The recovery

Still haven't subscribed to FIA WTCC on YouTube? ►► https://goo.gl/tdatIR The first few days were really hard because I couldn't breathe very well, I couldn't speak. I could speak but I couldn't articulate very well what I wanted to say.

Fotó: Landek Norbert

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr2212937623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása