Boldogkő-rali: Bizonytalan végeredmény, fordulatokban gazdag idénynyitó
Minden idők legerősebb magyar bajnoksága vette kezdetét

Az alábbiakban a versenyző médiacsapata által kiküldött sajtóközleményt közöljük, a tartalom szempontjából változatlan formában.

Fordulatokban és látványos pillanatokban nem volt hiány a Miskolc-ralit helyettesítő, szezonnyitó I. Boldogkő-ralin, ahol Turán Frici és Bagaméri Laci a nemzetközi élmenőkkel is felvették a ritmust.

turan_motorsport_1_2.jpg

„Jól kezdtük a versenyt, nagyon jó tempóval indultunk neki az első körnek és úgy érzem, ezt alapvetően végig meg is tudtuk őrizni. A változó körülményekre talán egy kicsit lassabban reagáltunk, ugyanis idén még nem volt vizes tesztünk. Emiatt változtattunk is a Next Auto Polón néhány dolgot, újra ki kellett találnunk, hogy teljesít a legjobban az autó vizes terepen. Az utolsó gyorsasági szakaszt, a power stage-t a magyar értékelésben meg tudtuk nyerni, ami nagyot lendített az önbizalmunkon is” – kezdi a verseny értékelését Turán Frici.

„Összességében elégedett vagyok a teljesítményünkkel. Látva az időjárási körülményeket, reggel még puhítottunk egy kicsit a Volkswagen Polón, hogy a dobálós szakaszokon is jól menjünk. Ugyan több gyorson is hagytunk benne – a pályák eléggé defektveszélyesek voltak –, de sikerült folyamatosan gyorsulnunk és felvenni a versenyt mind a WRC2-es világbajnokokkal, mind a fiatal magyar pilótákkal. Bízom benne, hogy ezt a formánkat át tudjuk menteni a következő versenyekre is, és még eredményesebbek tudunk lenni” – folytatja Bagaméri Laci.

turan_motorsport_4_3.jpg

„Nem volt hibamentes a versenyzésünk, egyszer lecsúsztunk az útról és kétszer hozzáértünk a gumilassítóhoz, ahol veszítettünk 25-26 másodpercet, de ez egy nehéz verseny volt mindenkinek. Minden csapat sokat agyalt, hogy milyen gumikat, taktikát, beállításokat válasszon, hiszen folyamatosan változtak a tapadási körülmények. Nagyon jó élmény volt egy ilyen, nemzetközi élmenőkkel tarkított mezőnyben versenyezni, volt egy-két gyorsasági, ahol ezek a srácok megmutatták, miért is WRC2-es világbajnokok, és a Polóval Nikolay is nagyon gyorsan tudott menni. Ezekből tanulnunk kell, tudom, hol kell gyorsulnunk, kielemezzük majd a felvételeket” – zárja Frici.

A Shell Helix Ultra versenyzőpárosa végül az abszolút magyar értékelésben a második helyen zárta a versenyt, míg a teljes Rally1-es mezőnyben az orosz Nikolay Gryazin és Hadik András mögött a harmadik helyet szerezték meg. Az eredmények azonban sajnos még nem hivatalosak, ugyanis a párossal szemben óvást nyújtottak be a versenyt követően, azzal az indokkal, hogy Friciék a verseny első szakaszán olyan Hankook gumiabroncsot használtak, ami nem felel meg az RVSZ I.30.4. pontjában foglalt, „széles körben publikált” és az RRVSZ 13.14. pontjában szereplő „könnyen elérhető” kritériumnak. Mindezek értelmében a jelenlegi állás szerint a versenyben elért helyezésüket ugyan megtarthatják, azonban a verseny értékeléséből kizárásra kerülnek, így bajnoki pontot nem szereznek.

turan_motorsport_2_3.jpg

A döntés ellen a Turán Motorsport fellebbezéssel élt, amelynek várják az eredményét.

Fotó: Just Creative

Forrás: Just Creative

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr2216509582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása