F1: Bizonytalan vírusteszttel riogatták Ricciardót

A Renault versenyzője a szezon közben egy reggel bepánikolt, amikor nem volt egyértelmű elsőre a vírustesztje.

17c5-e8e3-2838-48fc9c07636d_b1ecb6af619e155dd85a2d201efdeac02f9686ed.jpg

Július elején nagyon szigorú óvintézkedések mellett rajtolhatott el a hétvégén befejeződő 2020-as Formula–1-es szezon, ennek ellenére a mezőnyből már hárman is átestek a koronavírus-fertőzésen: Sergio Péreznek a két silverstone-i versenyt, Lance Strollnak az Eifel Nagydíjat kellett kihagynia, míg a világbajnok Lewis Hamilton a Bahreini Nagydíj után produkált pozitív vírustesztet, így a Szahíri Nagydíjon George Russell vezetett helyette – és egyelőre kérdéses, hogy az abu-dzabi szezonzáróra visszatérhet-e a Mercedes címvédője.

A RACER-nek nyilatkozva Daniel Ricciardo elárulta, hogy a Toszkán és az Orosz Nagydíj között bizonytalan volt, hogy koronavírus volt-e. „Egy reggel arra ébredtem, hogy bizonytalan a vírustesztem. Nagyon megijedtem reggel 6 órakor, muszáj volt újra tesztelni. Be is pánikoltam, nem volt szórakoztató. Természetesen kiderült, hogy jól vagyok, de ilyenben még sosem volt részem” – mondta.

A Renault versenyzője elismerte, amúgy is próbált óvatos lenni, de Sergio Pérez koronavírus-fertőzöttsége óta még inkább odafigyel arra, nehogy elkapja a koronavírust. „Ahogy elindult a szezon, egyre óvatosabbá váltam. Elizoláltam magamat és csak magammal törődtem. Különösen Checo esete után voltam úgy vele, ez nem vicc. Eléggé meglepődtem, és próbáltam nagyon vigyázni. Nem fals pozitív, egyszerűen bizonytalan volt, de ez is elég volt ahhoz, hogy megijedjek!”

Fotó: Renault F1 Team Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr9916326728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása