Nem vált be a tavaly bemutatkozó, új szakasz, így idén ismét csak kétszer nyithatják egy körön belül a DRS-t a versenyzők a Forma-1-es Brit Nagydíjon.
Az előzések számának növelése érdekében tavaly egy harmadik DRS-zóna is debütált Silverstone-ban, aminek révén a célegyeneset követő első két kanyarban, az Abbeyben és a Farmban is lehetett billenteni a hátsó terelőszárnyakat.
Azonban a lépés nem jelentett megoldást a problémára, sőt, kifejezetten veszélyesnek bizonyult az állítható hátsó szárny – szakmaibb elnevezése alapján a légellenállás-csökkentő rendszer – használata, ugyanis Marcus Ericsson és Romain Grosjean is nagyot bukott miatta a hétvége folyamán.
A további baleseteket megelőzve a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a 2019-es hétvége előtt törölte is a vitatott nyitási zónát, vagyis idén megint csak a Wellington-, illetve a Hangar-egyenesben lehet nyitni a DRS-t.
Fotó: Mercedes Media Database
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal