WTCR - MICHELISZ GYŐZELME ISMÉT A RAJTNÁL ÚSZOTT EL, MA A DOBOGÓ TETEJÉN SZLOVÁKIÁBAN
WTCR 2019: Slovakia Ring - Harmadik futam

img_9777.JPG

A Hungaroring után a Slovakia Ringen is egy elrontott rajt fosztotta meg Michelisz Norbertet az elsőségtől, de a magyar pilóta így is elégedett lehet, hiszen két futamot is a dobogón zárt „második otthonában” és a harmadikon is értékes pontokat szerzett. A győzelem így viszont az első pillanattól fogva magabiztosan versenyző Ma Qing Hua-é lett, a kettős Alfa-dobogót Ceccon 3. helyével valósult meg.

Mindkét hyundaios beragadt az első sorban, így Ma Qing Hua az Alfa Romeóval mind Michelisz Norbertet, mind Nick Catsburgot le tudta rajtolni, miközben csapattársa, Kevin Ceccon is két pozíciót javított, a hatodikról a negyedik helyre előrelépve.

Ezúttal megúszta a nagyobb kavarodást a mezőny, legalábbis első látásra: ugyan annyit láttunk csak, hogy Esteban Guerrieri egyszer lesodródott a pályáról Hondájával a fűre, Tassi Attila és Jean-Karl Vernay az első kör végén ki is jött a pitbe, de előbbi azzal a lendülettel vissza is tért a versenybe.

Egészen féltávig nem is történt változás a hyundaios Alfa Romeo-szendvicsben, ám a 6. körben valamilyen oknál fogva váratlanul elkezdett tempót veszíteni Catsburg, így előbb Norbi, majd Ceccon is elment mellette. Ezt követően viszont Michelisz új erőre kapott, s szinte rögtön elkezdte szorongatni Mát – aki mögé már a második futamon is beszorult –, és a magyar ezúttal sem volt túl szerencsés, mert felzárkózott rá Ceccon.

A BRC-s magyar tartotta magát a két Alfa Romeo között, Catsburgnak azonban már nehezebb dolga volt a középmezőny elején, a 7-8. körben egymás után előzte meg a hollandot Niels Langeveld (BRC-Hyundai) és Mikel Azcona (PWR-Cupra), majd a következő kör elején az audis és a spanyol pilótát követte Guerrieri, Augusto Farfus (BRC-Hyundai), Aurélien Panis (Comtoyou-Cupra), Gabriele Tarquini (BRC-Hyundai), Luca Engstler (Engstler-Hyundai) és Thed Björk (Cyan-Lynk&Co) is.

A mezőny második felében közben többen is elveszítették a türelmüket, ami több koccanást is eredményezett, aminek láttán a karbonkompozitgyártó cégek elkezdték dörzsöni a tenyerüket.

Michelisz pedig nem tudta dűlőre vinni a Ma-val vívott küzdelmét, így a kínai versenyzőt intette le elsőként a kockás zászlót, aki ennek révén első győzelmét szerezte meg a túraautó-világkupában. A magyar másodikként ért célba, mindössze 242 ezredmásodperces lemaradásban, Ceccon pedig – Micheliszhez hasonlóan – egy második dobogós helyezést is begyűjtött ezen a hétvégén.

Langeveld eddigi legjobb eredményét elérve zárt negyedikként, Azcona, Guerrieri, Farfus, Panis, Tarquini, Engstler, Björk és Catsburg követték a hollandot. A TOP-15 három bajnokkal lett teljes, nevezetesen Rob Huff-fal, Yvan Mullerrel és Gordon Sheddennel. Tassi végül a 25. helyen ért célba.

További részletek később!

A harmadik futam végeredménye:

wtcr_2019_slo_r3.jpg

Fotó: Braking News Motorsport

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr2914822218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása