
A Ferrari ifjú titánja, Charles Leclerc az utolsó percekben taszította le a McLaren-Honda belgáját, Stoffel Vandoorne-t az élről.
Sokáig a GP2 2015-ös bajnoka, Stoffel Vandoorne vezette a tesztet a McLaren-Hondával, ám az utolsó pillanatban a lágy Pirelli-abroncsokon jött Charles Leclerc, a Forma-2 idei listavezetője, és az 1:17.746-os körével 88 ezreddel a délután folyamán műszaki gondokkal küszködő belga versenyző elé vágott! Kettejük mögött a Pirellinek tesztelő Bottas lett a harmadik, a másik Mercedest terelgető GP3-as éllovast, George Russell-t megelőzve. A finn versenyző volt ma a legtöbbet a pályán, 155 kört tett meg.
Lance Stroll, aki a betegállományban lévő Felipe Massát helyettesítette tulajdonképpen, az ötödik legjobb időt futotta meg. A délelőtt folyamán pályára gördülő Nikita Mazepin a hatodik lett a Force Indiával, váltótársa, a szintén az első Forma-1-es szereplését abszolváló Lucas Auer a kilencedik lett. Az orosz és az osztrák között Nicholas Latifi zárt a Renault-val, valamint az indonéz Sean Gelael a Toro Rossóval.
A hátsó fertályt Santino Ferrucci alkotta a Haas-Ferrarival, a délelőtti négy óra folyamán műszaki viszontagság okán csupán egyetlenegy installációs kört teljesítő Max Verstappen a Red Bull-lal, valamint Gustav Malja, aki a Sauber révén először ülhetett autóba.
A nyolc óra folyamán összesen három alkalommal lendült meg a piros zászló. Először alig néhány perccel a kezdés után, ismeretlen ok miatt kellett félbeszakítani az eseményt, majd Sean Gelael megálló Toro Rossója, illetve Stoffel Vandoorne McLaren-Hondája miatt.
Holnap 9 és 13, valamint 14 és 18 óra között ismét pályára merészkednek a csapatok. Érdemes lesz kilátogatni a második hungaroringi tesztnapra, ugyanis Robert Kubica -, aki a 2017-es Renault-ban fogja próbára tenni magát - a Nemzetközi Automobil Szövetségtől (FIA) megkapta a zöld jelzést, miután a lengyel versenyző a nap folyamán átment azon a teszten, amely azt méri fel, hogy az adott versenyző ki tud-e szállni az autóból 5 másodpercen belül, továbbá ki tudja-e cserélni a kormányt 10 szekundum alatt.
Az első tesztnap végeredménye:
Fotó: Scuderia Ferrari / Facebook
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal