
A Forma-1 újonccsapatánál szó sem lesz lebzselésről a Brazil Nagydíj pénteki napján: glória- és fékteszt vár az amerikai gárdára Sao Paulóban.
Mint ismeretes, azt követően, hogy a csapatok elérték azt az FIA-nál, hogy legkorábban csak 2018-ban kerüljön bevezetésre a halo névre hallgató fejvédelmi eszköz, a szövetségnek az volt a csapatok felé irányított kérése, hogy teszteljék az alkatrészek a versenyhétvégék pénteki edzésnapjain.
Azóta ennek már számtalan csapat eleget tett - a hétvégén, Brazíliában pedig a Haas is el fogja veszíteni a glóriaszüzességét. Ennek kapcsán a csapatfőnök, Günther Steiner nyilatkozott - szavait a GPUpdate.net idézi: "Terveink szerint Romain (Grosjean) fogja pályára vinni a halót az első szabadedzésen, Brazíliában. Ugyanis több tesztelésre van szüksége az eszköznek, mi pedig örülünk, hogy hozzájárulhatunk ehhez. Habár jövőre még nem fog bemutatkozni a Forma-1-ben, de ez egy lépés előre annak érdekében, hogy legyen egy olyan eszközünk, amely gondoskodik a védelemről, ugyanakkor lehetővé teszi a pilótáknak, hogy gyorsan ki tudjanak szállni az autóból és be tudjanak szállni az autóba."
Emellett a Haas egy másik fékgyártócég termékét fogja tesztelni, hogy megoldást találhassanak az eddigi egész szezonjukra árnyékot vető fékproblémákra.
"A pénteki nap folyamán pedig le fogunk bonyolítani egy tesztet is, amelynek folyamán kipróbálunk egy másik fékgyártót - erre vagy az első, vagy a második szabadedzésen fog sor kerülni. Ez a teszt pedig azt a célt fogja szolgálni, hogy lássuk, milyen hatással van az autóra, továbbá a versenyzőknek tetszeni fog-e vagy nem. Megpróbálunk a lehető legtöbb dologra fényt derít azon rövid időn belül, ami rendelkezésünkre áll." - fogalmazott Steiner.
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.