BLOG - ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ: ASIA GOKART TEAM

13557921_1566450350317217_4015152243657834674_n.jpg

2016. július 1-én ellátogattam a Michelisz Norbi Rajongói Klub egyik partneréhez, az Asia Gokart Team-hez, s ki is próbáltam Magyarország leghosszabb fedett pályáját. Mondanom se kell, hogy fantasztikus élményekkel távoztam.

Az Asia Gokart Team tulajdonképpen a város szélén, a 15. kerületi Asia Center mélygarázsában található, a -2-es szinten és a D-szektorban – a táblák segítségével könnyű megtalálni. Miután nem olyan régen nyílt meg a létesítmény, még nem éppen a legcsiribiribb formájában van, de egy vérbeli autósport rajongó szeme elé már most otthonos látvány terül: különböző WTCC-poszterek a falon, hopp, egy „Lapos” Norbi jobbra, a polcon pedig különféle túraautós relikviák vannak elhelyezve. Ráadásképpen a pultban is segítőkész, mosolygós hölgyek fogadják az embert.

Ahogy azt már a bejegyzés bevezetőjében említettem, Magyarország leghosszabb fedett gokartpályáról beszélünk, számomra új hely lévén pedig izgatottan vártam, hogy pályára gördüljek.

Amikor elhagytam a depót a 200 köbcentiméteres Sodi GT2-es gokarttal, nem ért csalódás, ugyanis egy rendkívül jó, kihívásokkal teli pályával kellett megbirkóznom. A kanyartól kezdve, a sikánon és az egyenesen át a visszafordítóig mindent megtalálni az aszfaltcsík vonalvezetésében, az egyes szakaszokon szűkülő útszélesség pedig még jobban megerősíti az utcai pálya érzetet – ettől olyan különleges. Háromszor nyolc percet mentem rajta, végül egy 40,99 másodperces köridőt sikerült kipréselnem magamból és a gépből – mondjuk, azt hozzá kell tenni, hogy nem az a vasággyal együtt 25 kilós típus vagyok és azt is, hogy nem most kocogtam haza Fernando Alonso spanyolországi gokartiskolájából, de azért teljesen amatőr sem vagyok a hobbigokart vezetésének nemes tudományában. Úgyhogy összességében elégedett vagyok ezzel az idővel elsőre, (mondjuk a két „falazással” már kevésbé, de pszt!) Egyszer kell ráérezni, és onnantól kezdve klappol minden, úgyhogy a pálya kipróbálása mindenképpen ajánlott, ugyanis nem tudok olyan negatív tényezőt „papírra vetni”, ami ettől eltántoríthatná az embert. Sőt… rendkívüli élményekkel gazdagodtam!

Úgyhogy tessék kipróbálni, egy jót kikapcsolódni, csakis ajánlani tudom! Élménybeszámolómat pedig az árlista és a nyitva tartás ismertetésével szeretném lezárni – meglehetősen barátságos árakat kínálnak!

  • A 200 köbcentiméteres gokart esetén 1 darab 8 perces menet 2000 Forint, 2 darab 4000 Forint és 3 menet pedig 5000 Forint.
  • Ha pedig a 200 köbcentiméteres géppel be tudtál menni 40 másodperc alá, akkor megkapod arra a lehetőséget, hogy átpattanj egy 270 köbcentiméteres Sodi GT4-es gépbe, melynek az árai így néznek ki: az 1 darab 8 perces menet 2200 Forint, 2 darab 4400 Forint és a 3 darab pedig 5500 Forintot kóstál.
  • A nyitva tartás megjegyzése pedig olyan egyszerű, mint a karikacsapás: hétfőtől péntekig 13:30 és 23:00 között ugorhattok le gokartozni, mindeközben magatokba szippantva a benzingőz és gumiszag isteni illatkombinációját, a két hétvégi napon erre már 10:00-tól lehetőség nyílik.

13600118_1568589493436636_4179989805126658521_n.jpg

Fotó: Asia Gokart Team

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr18871778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása