
Brit sajtóértesülések szerint a Forma-1 már nincs messze attól, hogy nyélbe üssön egy nagy értékű, szponzori üzletet. Ismert sörgyártó a láthatáron.
Az egyik leghitelesebb brit szaklap, az Autosport arról számolt be a szerdai nap folyamán, hogy az ismert holland sörgyártó, a Heineken nagyon közel van ahhoz, hogy aláírjon a Forma-1 Menedzsmenttel egy kontraktust, amely 5 évről és 150 millió dollárról szólna.
A sajtóértesülések azt rebesgetik, hogy Heineken név a Kanadai Nagydíjtól kezdve megjelenést kapna az aszfaltcsíkokon elhelyezett reklámtáblákon, ahogyan van az a Rolex és a Pirelli esetében immár hosszú évek óta.

A sörgyártó ezt egy csapatta való megállapodással szeretné összevonni. Állítólag a hollandok már több csapatot felkerestek, ezt követően kielemzik a különféle adatok, hogy mely alakulattal járnának a legjobban, így könnyen elképzelhető, hogy a cég logója rövidesen egy topgárda autóin fog majd díszelegni.
A hírek szerint ennek a megállapodásnak nem csak a pályán, hanem azon kívül, a paddockban is nagy jelentősége lesz, éppen emiatt döntött úgy a Heineken, hogy belevág ebbe, de ez csak jót tesz a sportágnak.
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.