Újra a Porsche a pole-ban, míg a Toyota beelőzte az Audit.
Spa-Francorchamps-ban is bejött a papírforma, amit az első rajtsort illeti, ugyanis a világbajnoki címvédő Porsche a két 919 Hybrid gépével kibérelte azt. A holnapi hatórás versenyen pedig az #1-es Porsche indulhat az élről. Hartley és Bernhard köreinek átlaga majd' 8 tizeddel volt jobb, mint a #2-es egységé. A 3. helytől lefelé mindenki legalább majdnem 2 másodperccel kapott ki a pole pozíciós Porsche-egységtől.
Azonban ennek ellenére voltak meglepetések! Például az, hogy a Toyota alaposan megszorongatta az Audit, olyannyira, hogy a harmadik pozícióban a #6-os rajtszámú TS050-Hybrid zárt a Conway-Kobayashi kettőssel. A negyedik a #8-as Audi lett, míg az ötödik az #5-ös Toyota, a tavalyi bajnokesélyes #7-es Audi pedig ezúttal egy 6. rajthelyet tudott összekapirgálni.
Az LMP1-L kategóriában a #13-as Rebellion bizonyult a legjobbnak. Az LMP2-esek között ezúttal a #26-os G-Drive volt a nyerő a Rast - Rusinov duóval, de érdemes felhívni a figyelmet a manorosok teljesítményére is, ugyanis a #45-ös egységük harmadik helyezést ért el a kategórián belül (ez az az egység, melynek tagja az egykori F1-es pilóta, Roberto Merhi), de a #44-es sem zárt rossz helyen Stevensékkel, ők ötödikek lettek.
A GTE Pro kategóriában tarolt az AF Corse Ferrari, a #71-es és az #51-es egység kisajátította a kategóriabeli első sort. A GTE Am géposztályban pedig a #98-as Aston Martin volt a leggyorsabb.
A belgiumi hatórás futam szombaton 14:30-kor rajtol el.
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.