Austinban a sok eső miatt nem kaptak volna realisztikus képet az új erőforrásról, Mexikóban pedig a magaslati lebegő kavart be - Brazíliában viszont már semmi állhat útjába az új Renault motor bevetésének.
Habár a Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz úgy véli, egylete és a Renault szinte biztosan külön utakat járnak majd 2016-tól, a francia gyártó bejelentette, az év utolsó előtti futamán, a Brazil nagydíjon beveti legújabb erőforrását, amelyet a Red Bull minimum egy pilótája pályára is fog vinni. A javításhoz 11 fejlesztőzsetont használtak fel.
A Renault nagyjából két tizedmásodperces gyorsulást vár az új hajtóegységtől, melynek turbójához, hengerfejéhez és a szoftveréhez is hozzányúltak. Az egyébként még nem dőlt el, hogy mindkét Red Bull pilóta használni fogja-e az új motort, hiszen a Red Bullt károsan érné a rajtbüntetés (Kvyat-nak ez már a nyolcadik, Ricciardo-nak a hetedik belső égésű V6-osa lenne a szezonban, de négy után már büntetés jár), az viszont már biztos, hogy a franciák másik partnere, a Toro Rosso biztosan nem próbálja ki azt, méghozzá azért, mert az új erőforrásnak teljesen más hűtési igényei vannak, mint a réginek, és a faenzai istálló főként az alacsonyabb költségvetés miatt nem feltétlenül tudná másfél hét alatt átépíteni autóját.
Fotó: motorsport.com
Fábián Patrik
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.