
A Honda nem akar változtatni a motor aktuális kialakításán, még annak dacára sem, hogy egyelőre sok fejfájást okoz ez a japán szakembereknek és a McLarennek egyaránt.
Miután nem volt túl sok egyeztetés a wokingiak és a japánok között, a motort úgy kellett bepasszírozni a McLaren MP4-30-as keskeny hátuljába. Ha pedig még ez nem lenne elég, a Honda-erőforrás erőtlen és megbízhatatlan.
A Honda Motorsport vezető pozíciójában lévő Yasuhisa Arai elmondta az F1i-nek, hogy már tudják, hogy miképpen fognak új életet lehelni a motorba anélkül, hogy újra kelljen variálni az úgynevezett "dizájnját" az egységnek. A végleges koncepció télre fog elkészülnek az előzetes tervek szerint. Egy biztos, az alapok maradnak, miután a japánok meggyőződésük az, hogy még rejlik a most még harmatgyenge motorban potenciál.
Arai a még megmaradt zsetonokra is kitért, melyekről nem tudja, hogy mikor kerülnek felhasználásra, azonban 100 %, hogy nem hagyják kárba veszni.
Fotó: motorsport.com
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal