Az Auto Motor und Sport megtudta, a svájci istálló jelentős aerodinamikai újításokkal készül a következő versenyhétvégére.
A Sauber a tavalyi gyengélkedés után jól kezdte az idei Forma-1-es szezont, de aztán kisebb költségvetésük miatt lemaradtak riválisaiktól a fejlesztési versenyben. Helyzetükön az sem segített, hogy a Ferrari továbbfejlesztett motorját (melyet az olaszok már Kanadában bevetettek) csak Belgiumban, a nyári szünet után kapták meg, és jelenleg az se biztos, hogy a gyári csapat által Monzában használt erőforrás-változatot az év végéig használhatják-e.
Az új motoron és egy spanyolországi aerocsomagon kívül más nagyobb újításuk nem nagyon volt eddig 2015-ben, most azonban átfogó aerodinamikai fejlesztésekkel készülnek, melyeket a német magazin tudomása szerint jövő héten, Szingapúrban vethetnek be először. A hírek szerint az új első szárnyon kívül a csomag része lesz egy rövidebb orrkúp is, mely a Red Bull, a Williams, a Mclaren és a Toro Rosso megoldására hajazhat. Ha ez az újítás valóban bevetésre kerül a következő versenyen, akkor a Ferrari marad egyedüliként a 10 csapat közül, akik még mindig a hosszabb orrmegoldásban hisznek.
Fotó: motorsport.com
Fábián Patrik
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.