DTM - GREEN NAGY ELŐNNYEL NYERTE AZ 1. FUTAMOT LAUSITZ-BAN

dtm_start.jpg

Jamie Green autóján egész futam alatt nem működött a DRS, mégis megtudta előzni a sokáig nagyszerűen védekező Molinát. A dobogón csak Audisok álltak, Mortara lett a 2., Ekström pedig a 3. 

A pole-ból startoló Miguel Molina egyetlen apróbb hibát sem vétett, miután elsőként fordult a célegyenes végén, és bár a mögötte haladók sokkal gyorsabbak tudtak volna lenni, nem tudtak előzni, így nagyon sokáig csak a vonatozás ment. De a nagy védekezés közben a spanyol a kelleténél kicsit jobban elfogyasztotta gumijait, így 8 perccel a vége előtt három márkatársa is meg tudta őt előzni. A manőverek végrehajtása azonban még a hosszú célegyenesben is nagyon nehéznek bizonyult, valódi ütközeteket is csak az utolsó 10 percben láthattunk, mikor többek alatt elfogyott a gumi. Jamie Green-t azonban hatalmas dicséret illeti, mert ő nem csak előzött, és ezzel megszerezte a vezetést, de mindezt DRS nélkül tette, ami annak fényében, hogy az egész verseny alatt szinte lehetetlen volt az előzés (még az állítható hátsó szárnnyal is), nagyon nagy dolog. Hogy mennyivel gyorsabb volt Green Molinánál, bizonyítja, hogy miután megelőzte márkatársát, a brit több, mint 6 másodperces előnyt épített ki hozzá képest. 

1433006433.jpg

Az 1. szabadedzésen még jó tempót mutató Tom Blomqvist a futam első perceiben megpörgött, onnantól kezdve pedig folyamatosan csúszott hátra, végül egy borzasztó verseny után utolsóként intette le a kockás zászló.

A bajnoki címvédő Marco Wittmann is azok közé tartozott, akik a végén a gumikkal szenvedtek, neki a bal elsője fogyott el teljesen, ezzel pedig nagyon szép csatákat teremtett a középmezőnyben az utolsó pontot érő helyekért Juncadella, Tomczyk, Spengler és Rockenfeller között (persze ő maga ezt biztosan nem ilyen pozitívan gondolja, hiszen a végén pont ő volt az, aki nem tudott pontot szerezni).

Jó futamot futott Pascal Wehrlein is, gyakorlatilag ő volt az egyetlen, akinek végig izgalmas futama volt. A fiatal német a rajtnál elveszített pár pozíciót, de aztán a 8. helyről visszatornázta magát oda, ahonnan indult, az 5. helyre. 

A DTM 2. versenyhétvégéje a holnapi időmérő edzéssel és futammal folytatódik, ami ezúttal 60 perces (+1 körös) lesz. 

Fábián Patrik

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon a képre kattintva!facebook_bnf1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr187505820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása