A szuzukai versenyhétvégén ismét felbukkannak a Misson Winnow-matricák a Ferrarikon – először a májusban megrendezett Monacói Nagydíj óta.
A 2019-es Forma-1-es szezon előtt sokaknál kiverte a biztosítékot, hogy a dohányreklámokra vonatkozó tilalom ellenére a Phillip Morris a Ferrarival reklámozza a dohányzással kapcsolatos alternatíváit, melyek a Mission Winnow brand alatt futnak, amely névadó támogatója is (volt) a csapatnak.
Már az ausztrál hatóságok is ellenezték, hogy megjelenjen a Ferrari autóin a dohánycég logói, ezért az olaszok a melbourne-i nyitóverseny előtt eltávolították azokat. A Bahreini Nagydíjon azonban már újra eredeti matricázással futottak az autók, egészen a május végi Monacói Nagydíjig. Azóta a 90. évfordulóját „hirdette” a Ferrari, ám a RaceFans.net a nevezési listán észrevette, hogy ezen a hétvégén, Japánban visszatérnek a vitatott emblémák – ez lesz az ötödik hétvége ebben a szezonban az eddigi 16-ból.
Hasonlóval próbálkozott már a McLaren is, csak a British American Tobacco termékeit hirdető „A Better Tomorrow” feliratok szintén nem voltak hosszú életűek az autókon, alkalmanként bukkannak csak fel.
Fotó: Ferrari Media
Írta:Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal