
A Fässler - Lotterer - Tréluyer trió vezette #7-es Audi szerezte meg a pole-t a COTA-n.
Azok után, hogy a szabadedzéseket a Jarvis - Di Grassi - Duval alkotta, #8-as rajtszámú Audi-egység uralta, az időmérő edzésen Marcel Fässler, André Lotterer és Benoit Tréluyer bizonyultak a jobbnak a #7-es számot viselő Audi R18-asban, megelőzve a #8-as autót. Igaz, a különbség nem volt nagy a két Audi között, csupán 141 ezred.
A második és a harmadik sorban pedig az Audi és a Toyota autói festettek sormintát. A harmadik helyen a Porsche címvédő triója zárt Mark Webberékkel, megelőzve a Sarrazin - Kobayashi - Conway trió által irányított #6-os Toyotát. A pontversenyt vezető #2-es Porsche csak az ötödik lett, az #5-ös Toyota előtt.
A nem hibridhajtású LMP1-es autók küzdelmét a Rebellion nyerte meg, legyőzve a ByKolles Racing gépét.
Az LMP2-es kategóriában a tabella éllovas egysége, a #36-os Signatech Alpine szerezte meg az első rajtkockát, megelőzve a #44-es Manort és a #43-as rajtszámú RGR Sport by Morand Ligier-t. A GTE Pro géposztályban a #95-ös Aston Martin volt a leggyorsabb, míg a GTE Am-ban a #98-as Aston Martin diadalmaskodott.
Az austini hatórás futam magyar idő szerint éjfélkor fog elrajtolni.
Az időmérő végeredménye:
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal