TCR - TASSI ATTILA A MÁSODIK FUTAMOT IS BEHÚZTA A HUNGARORINGEN!!!
TCR 2017, Hungaroring: 2. futam

p1000973.JPG

A M1RA 18 éves ifjú tehetséges duplázott a magyarországi versenyhétvégén győzelmek tekintetében!

Magyar idő szerint délután 13 órakor vette kezdetét a második TCR-futam a Hungaroringen. A fordított rajtfelállásnak köszönhetően a pole pozícióból a hondás Jens Reno Møller indulhatott. A dán nem baltázta el a rajtot, ahogyan a második rajtkockából induló Giacomo Altoé sem a WestCoast Volkswagennel, de Tassi Attila az egész mezőnyt felülmúlta a rajtjával, ugyanis még az első kanyart megelőzően a 3. helyre katapultált a 8. rajtkockából indulva.

Az első kanyarból azonban már nem tudott kijönni egyben a társaság, mivel előbb Stian Paulsen akadt össze Rob Huff-al, a Leopard Racing Team WRT brit pilótájával, de a 2012-es WTCC-bajnok egy kisebb keresztbeállás után folytatni tudta a versenyt. Eközben Morbidelli szélesen fordult az 1-es kanyarban, majd Jean-Karl Vernay mellé tért vissza a pályára, és összeakadt Davit Kajaia Alfa Romeójával.

TCR International Series 2017. Race 2 Hungaroring. Start Big Crash

full race - https://www.youtube.com/watch?v=ht0YBPTnaKQ

Kajaia és Morbidelli Daniel Lloydot magukkal sodorva a szalagkorlátnak csapódtak - a baleset miatt pályára kellett küldeni a biztonsági autót.

A verseny a negyedik körben folytatódott, Møller elkezdett meglógni a mezőnytől, leszakítva a WestCoast Racing 16 éves versenyzőjét, az olasz Giacomo Altoét, akin Tassi Attila már a hatodik körben áthámozta magát. Mögöttük a negyedik helyért zajlott egy másik küzdelem: Pepe Oriola talált utat a Lukoil Craft-Bamboo SEAT-jával a M1RA-s Roberto Colciago mellett.

Izgalmas csaták alakultak ki a TOP-10-en kívül is: a 11. helyért szinte vérre menő küzdelmet vívott a Comtoyou-Audi svájcija, Stefano Comini, a Leopard Racing Team WRT britje, Rob Huff, valamint a DG Sport Compétition szlovák versenyzője, Mat'o Homola. A 10. körben a hajtűkanyarban Huff a belső íven megpróbált elslisszolni Comini mellett, ám ez a kísérlet kisebb bodycheck-be torkollott, amelyben a Volkswagen és az Audi sérült. Ráadásul egy kör múlva Homolával is koccant a brit.

Végül hármójuk sorrendjében érdemi változás nem történt, Comini mégis előrelépett a pontszerző zónában, miután csapattársa, Frédéric Vervisch kiállni kényszerült három körrel a leintés előtt, kormányzási problémák miatt.

Mindeközben Tassi Attila szép lassan utolérte, majd meg is előzte Møllert a vezető pozícióért. Egy körrel később a dán mellett elhúzott Pepe Oriola is. A hondás Møller így is pályafutása legjobb eredményére tett szert.

Tassi Attila pedig az első után a második versenyt is az élen zárt - ezzel a teljesítménnyel a magyar M1RA-versenyző átvette a vezetést az egyéni pontversenyben, 151 pontot számlálva. Mögötte a csapattárs Colciago áll az összetettben 145 egységgel, megelőzve a 138 pontos Vernay-t, valamint a 126 ponttal rendelkező Cominit.

A második helyen célba ért Oriola, a harmadikon meg Møller. Negyedikként a WestCoast olaszát, Altoét intette le a kockás zászló a másik két M1RA-s, Roberto Colciago és Michelisz Norbert mögött. Utóbbi ismét kiválóan játszotta a hátvéd szerepét, és ismételten Jean-Karl Vernay-al szemben, aki a 7. lett. Stian Paulsen végül a 8. helyre hozta be a SEAT-ját márkatársát, James Nash-t megelőzve. A TOP-10-et Comini tette teljessé.

Ami a többi magyar illeti, Jedlóczky L. Márk zárt a legelőrébb a 14. helyen a Team Unicorse Alfa Romeójával, miután a Zengő Motorsport KIA-s versenyzője, Ficza Ferenc kapott egy 30 másodperces büntetést, amiért a rajtprocedúra alkalmával nem a megfelelő módon foglalta el a rajtkockáját - emiatt pedig csak 19.-ként rangsorolták; Bernula István, György Anett és Tóth Csaba is előtte zárt. Nagy Dániel pedig műszaki hiba miatt nem tudott rajthoz állni.

Három hét múlva, Oscherslebenben folytatódik a bajnokság.

A második futam végeredménye

Fotó: Kováts Olivér

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr4912603637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása