Így tért vissza az ikonikus MSC-rövidítés az F1-be

Eddig az SCH-t használta Mick Schumacher, a Formula–1-be fellépve viszont átveszi édesapja egykori rövidítését.

1018475184-lat-20210312-te2101_065803_w6i5383-115.jpg

A Haasnál bemutatkozó Mick Schumachernek köszönhetően majdnem kilenc évvel hétszeres világbajnok édesapja visszavonulása után tért vissza a Schumacher név a Formula–1-be. Az előszezoni tesztek élő közvetítésében viszont sokan felfigyeltek arra, hogy az eredményjelzőn újra megjelent a legendás MSC-rövidítés, amit részben amiatt is használt Michael Schumacher pályafutása nagy részében, mert öccsével, Ralffal egyidejűleg versenyzett (az övé az RSC-rövidítés volt).

Eddigi karrierje során, így a bajnoki F2-es évében is az SCH-t használta Mick Schumacher, a német azonban édesapja rövidítésére vágyott, meg is kapta. „Én akartam, hogy MSC legyen” – idézi az újoncot a RaceFans. – „Szoros érzelmi kötelék fűz hozzá, és úgy gondolom, sokakban kellemes emlékeket ébreszt, ha a képernyőkre pillantva újra látják az MSC-t.”

Felemásan alakult eddig az ifjú Schumacher számára az amúgy is túlságosan rövid előszezoni teszt, műszaki problémák miatt az első nap alig tudott pályán lenni. A szombati nap már jobban alakult: 86 körrel zárta a napot, leggyorsabb köre pedig a 12. helyre volt elegendő. „Rengeteg mindent tanultam az új dolgokról, mind nagyon pozitív” – értékelte a napját.

1018475187-lat-20210312-te2101_070330_w6i5463-264.jpg

„Már az nagy különbség az előző napi 15-höz képest, hogy több mint 80 kört sikerült megtennem. Másképp látom már az F1-et, és kezdem megérteni, hogyan kell vezetni a pályán.”

Arról is említést tett, hogy sokkal szórakoztatóbb számára Formula–1-es autót vezetni Bahreinben, mint amilyen az F2-es volt. „Keményen lehet nyomni, támaszkodhatsz az autó hátuljára, érezheted a tapadást, a beállításokban eszközölt változásokat. Sok eszközhöz lehet nyúlni, amivel javíthatsz a vezetéseden. A Formula–2-ben alapvetően alig lehet változtatni valamint” – hasonlította össze a két sorozatot.

Schumacher végül hozzátette, hogy a tesztkorlátozások ellenére felkészültnek érzi magát. „Már alig várom a szezont. Szívem szerint minden egyes nap vezetnék” – zárta lelkesedve.

Fotó: LAT Images / Haas F1 Team Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr3816460654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

body_andras 2021.03.17. 13:31:51

függetlenül attól, hogy mennyire rajongtam édesapjáért, nagyon szimpatikus és korrekt versenyző a srác - így láttam az F3-F2 éveiben. jó munkát kívánok neki!

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása