Olaszországban kezdődik, majd utcai és tengerentúli helyszínre is ellátogat első szezonjában az elektromos TCR-sorozat.
Sok mindent egyelőre nem tudni az ETCR-ről (főleg a mezőny összetétele körül sorakoznak a kérdőjelek), melyből a WTCR aragóniai szezonzáróján kaphattunk némi ízelítőt. Az elektromos TCR-bajnokságnak viszont a menetrendet illetően már kész forgatókönyve van 2021-re, amit hétfőn nyilvánosságra is hozott.
Amennyiben a koronavírus-járvány nem változtat a terveken, június 18-20-án az olaszországi Vallelungában rajtol az idény, ahol két évvel ezelőtt az FIA Motorsport Games is megrendezésre került. Utána Zolder és Aragón következik a naptárban (utóbbi helyszínen a WTCR betétprogramjaként lesz jelen), és még nyáron megrendezik az első utcai fordulót a Bellahøj Parkban, a koppenhágai Historic Grand Prix keretében.
A környezetvédelem és a minél alacsonyabb karbonkibocsátás jegyében Dániából hajóval szállítják a mezőnyt és a felszerelést Dél-Koreába, ahol az Inje Speediumon zárul az év. Egyébként ugyanebből az okból kifolyólag száraz és esős körülményekre is alkalmas versenygumit fejlesztett a Goodyear, az autók töltését pedig hidrogéngenerátorokkal oldják meg.
Az ETCR két sportcsatornán is látható lesz Magyarországon: az Eurosport és a Sport TV is közvetíti majd a versenyeket.
Az ETCR 2021-es versenynaptára:
Fotó: ETCR sajtóközlemény
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.