F1: A frász jött rá Latifire, amikor azt hitte, hogy koronavírusos

A Williams kanadai versenyzője így is betegen teljesítette a spanyolországi hétvégét, de koronavírus helyett mandulagyulladással kellett megküzdenie.

williamsf1_24619_hires.jpg

A koronavírus-járvány megjelenése alapjaiban írta át a 2020-as Formula–1-es szezon forgatókönyvét, hiszen a védelmi intézkedésekkel, köztük a folyamatos teszteléssel, az került fókuszba, nehogy koronavírus-fertőzött lépjen a paddock területére. A szezon folyamán összesen három versenyző produkált pozitív koronavírus-tesztet, Sergio Pérez, Lance Stroll és Lewis Hamilton mellé a holtszezonban, a napokban csatlakozott negyediknek a McLaren versenyzője, Lando Norris, egyébként viszont kijelenthető, hogy minimális volt a fertőzöttek aránya a száguldó cirkuszban.

Voltak persze kérdéses szituációk, ahogyan például Daniel Ricciardónál sem zárta ki a pozitivitást az első teszt, de mint kiderült, Nicholas Latifinél is felmerült a koronavírus gyanúja. A Williams újonca a Motorsport Weeknek nyilatkozva árulta el, hogy így is hajszálon múlt, hogy kihagyja a Spanyol Nagydíjat, ám gyengélkedését nem a koronavírus okozta. „Mandulagyulladásom volt Barcelonában” – ismerte el a kanadai. – „Kezdetben aggódtam amiatt, hogy elkaptam a koronavírust. Enyhe hőemelkedésem is volt, de sok-sok negatív teszttel kizártuk ennek eshetőségét.”

williamsf1_25168_hires.jpg

„Ennek ellenére pocsékul éreztem magam egész hétvégén. Fájt az egész testem, majdnem visszaléptem a versenytől, de végül elindultam, úgy, hogy a csapattal megállapodtam abban, hogy kijövök a boxba, amennyiben rosszabbodnak a tünetek” – folytatta Latifi. „Szerencsére a verseny előrehaladtával valamivel jobban éreztem magam, de a torkom továbbra is fájt. Tízből kilencszer kínszenvedés volt, amikor nyelnem kellett. Annak viszont örültem, hogy végül autóba ültem és teljesítettem a hétvégét.”

Latifi a szóban forgó barcelonai futamot két kör hátrányban, a 18. helyen fejezte be, a haasos Romain Grosjean és az egyetlen kiesőként elkönyvelt Charles Leclerc zárt mögötte. A kanadai egyébként háromszor is volt pontszerzés közelében bemutatkozó szezonja során, de végül pont nélkül végzett a tabella 21. helyén. A Formula–2-ben korábban ezüstéremig jutó 25 éves pilóta idén is a Williamsnél versenyez, George Russell csapattársaként.

Fotó: Williams Racing Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr1016375804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása