A legyőzhetetlenségig menetelt Michelisz csapata Kelet-Európában

A kelet-európai TCR-sorozat hungaroringi szezonzárójára már bajnokként érkezik meg Dušan Borković és a M1RA, pedig nehéz hétvégére készült a magyar csapat.

letoltes_5.jpg

110 kiló – ekkora volt a különbség a mezőny legkönnyebb és a túraautó-világkupagyőztes Michelisz Norbert alapította M1RA autója között, ugyanakkor megkönnyebbülést jelentett a magyar csapatnak és versenyzőjének, Dušan Borkovićnak, hogy legközelebbi üldözőjük, Boldizs Bence és a Zengő Motorsport nem indult a kelet-európai TCR utolsó előtti, brnói hétvégéjén. Zengő Zoltán csapata „a kialakult koronavírus-helyzetre” hivatkozva – feltehetően az egyre fokozódó második hullám és a szeptember 1-jével hatályba lépett utazási korlátozások miatt – maradt távol, kedden ugyanis már a WTCR nyitóhelyszíne, Zolder felé veszik az irányt, ahol Boldizs mellett a 43 éves Kismarty-Lechner Gábor is bemutatkozik a világkupában.

letoltes_1_3.jpg

Az előző négy futamot ellentmondást nem tűrően behúzó szerbet viszont a betonkeverőnyi pluszsúly sem zavarta. A bajnokságot is fölényesen vezető Borković majd’ hat tizedmásodperccel zsebelte be a pole-t, a szlovák forduló kihagyó Milovan Vesnić (ASK Vesnić, Cupra) és Sandro Soubek (Mair Racing Östtirol, Audi) előtt. A szombati versenyen a mezőny ezúttal is csak hátulról bámulhatta a 62-es Hyundai-t, mellyel Borković nagyon simán eljött a rajtnál, végül 7,8 másodperces fórral intették le, amivel bebiztosította a bajnoki címet; mögötte Soubek, Szymon Jabłonski (BM Racing Team, Hyundai) és Vesnić futott be.

Mint ismeretes, a kelet-európai TCR-ben nincs fordított rajtrács, a második verseny sorrendjét az időmérőn futott második leggyorsabb körök alapján alakítják ki. Az immár bajnokként rajthoz álló Borković étvágya ezután sem csökkent: megint a pole-ból indulhatott, és addig meg sem állt, amíg nem vert a második helyezettre több mint 16 másodpercet. Az idén – lassan már minden értelemben – legyőzhetetlen szerb mellett Vesnić és Jabłonski állhatott dobogóra.

letoltes_3_1.jpg

Még egyetlen forduló van hátra a koronavírus-járvány miatti kényszerszünet által lerövidült 2020-as idényből, október 23-25. között a Hungaroringen ér véget a szezon. A M1RA azzal a céllal vág neki hazai versenyének, hogy 100 százalékos mérleggel, vagyis 8-ból 8 győzelemmel zárja az évet, amire – az eddigieket látva – minden esélye megvan.

Fotó: Petr Frýba / TCR Eastern Europe Media

Írta: Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr6616194178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása