Azt pedig meg is erősítették, hogy a regnáló világkupagyőztes a Hyundai „Légy N magad” kampányának keretében ismét támogathat egy fiatal tehetséget.
Évindító sajtótájékoztatót hívott össze a héten a Hyundai, melynek kereteiben bemutatta a márkanagyköveteit: a 2019-es WTCR-bajnok Michelisz Norbert már az elmúlt években is hasonló szerepet töltött be a dél-koreai márka hazai kirendeltségében, csakúgy, mint Lékai-Kiss Ramóna színész és műsorvezető, hozzájuk pedig Rácz Jenő mesterséf csatlakozott, aki a megállapodás értelmében át is vehette új autója, egy Hyundai Santa Fe kulcsait.
Kevesen tudják, de az eseményen nem Michelisz volt az egyetlen jelenlévő, akinek útjai kereszteződtek már az autósporttal: a mostanság az RTL Klub Reggeli c. műsorát vezető, illetve a Drága Örökösök c. napi sorozatban a 12 éves lányának édesapát kereső szexi anyukát, Franciskát alakító Lékai-Kiss Ramóna egykor a Lotus Ladies Cup állandó tagja volt.
Mi lesz Michelisszel idén?
A közel egyórás sajtótájékoztató során természetesen szóba kerültek a magyar hyundaios idei tervei is. Bármennyire is tényszerűen kezelik, hogy 2020-ban Michelisz Norbert nekivághat a címvédésnek a túraautó-világkupában, a tény az, hogy még a hivatalos bejelentésre sem került sor.
„Versenyzőként remélem, hogy 2020-ban ismét megadatik nekem, hogy a legjobb autóval versenyezzek. Kicsit furcsa egy hyundaios sajtótájékoztatón így mondani, de amit biztosan el tudok mondani, hogy ha versenyezni fogok idén, akkor azt Hyundai-jal teszem meg” – fogalmazott ködösen a 35 éves versenyző.
Még nem hivatalos Michelisz indulása a 2020-as szezonra. | Fotó: Florent Gooden / DPPI (FIA WTCR Media)
Hozzá kell tenni, hogy a Hyundai Motorsport főnöke, Andrea Adamo az elmúlt hetekben, hónapokban többször is kritikus megjegyzést tett a WTCR-re vonatkozóan, azon belül is leginkább a teljesítménykiegyenlítő-rendszerre, vagyis a BoP-re, valamint a Lynk&Co részvételére és megnyilvánulásaira is panaszkodott. Legutóbbi, a Motorsport.com olasz kiadásának adott nyilatkozatában kilátásba helyezte a (TCR Európa-kupába való) távozást is, mint opciót, amennyiben a szabályváltozások nem a Hyundaira nézve lesznek kedvezőek.
Ördög Ibolya, a Hyundai Holding Hungary Kft. marketing és kommunikációs vezetője sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudta a Michelisszel kapcsolatosan keringő értesüléseket. Elmondása szerint a Hyundai március elején tehet bejelentést túraautós programja kapcsán.
Ettől függetlenül kézenfekvő a feltételezés, hiszen Michelisz nemrégiben a Hyundai színeit képviselve vette részt az új gumibeszállító, a Goodyear év eleji tesztjén. A gumiteszt névsorából kiindulva a Hosszabbítás.hu tudni véli, hogy a magyar csapattársa Gabriele Tarquini, az egy évvel korábbi WTCR-bajnok marad.
Fiatalokat és fogyatékkal élőket is támogat a Hyundai
A sajtótájékoztatón elhangzottak értelmében Michelisz, Lékai-Kiss, valamint Rácz a Légy N magad programjának második felvonásában, afféle tehetséggondozás keretében egy-egy fiatal tehetséget választhatnak maguknak saját szakterületükről, vagyis az autóversenyzés, a műsorvezetés, valamint a gasztronómia világából. Már meg is vannak a szerencsés kiszemeltek, kilétüket azonban nem fedhették fel: Michelisz annyit árult el, hogy egy fiatalemberről lesz szó, míg Rácz választottja vidéki.
A mentorprogram mellett a jótékonyság is kiemelt figyelmet kap a Hyundai részéről: a dél-koreai manufaktúra globálisan a Save The Children alapítványt támogatja (erre a márkakereskedéseken keresztül lebonyolított tesztvezetésekből befolyt összeg egy részét fordítják, tesztvezetésenként 25 eurót), a Hyundai Holding Hungary Kft. pedig új szintre emelte a jótékonyságot.
A magyarországi kirendeltség – Michelisz Norbival közösen – az Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetségének (ÉFOÉSZ) Baranya megyei Egyesületét támogatja, méghozzá úgy, hogy a társadalmi felelősségvállalást az újrahasznosítással ötvözte.
Nem csak környezetbarátak a Hyundai bevásárlószatyrai, de jótékony célt is szolgálnak. | Fotó: Hyundai Holding Hungary Kft.
Ezen projekt keretében a közepesen súlyos értelmi fogyatékos fiatalokat és felnőtteket foglalkoztatják: a Hyundai márkakereskedések elhasználódott zászlóit felhasználva varrnak bevásárlótáskát. Amellett, hogy a sajtó munkatársai is kaptak egy-egy darabot a környezetbarát szatyorból, minden új autót vásárló Hyundai-vevő is fog kapni egyet.
Michelisz és a Hyundai Holding Hungary Kft. közösen tervezik támogatni a szervezetet 2020-ban is: a világkupagyőztes a tavalyi közönségtalálkozóból összegyűlt 2,3 millió forint után idén 4-5 millió forintot összegyűjtését tűzte ki célul.
Bemutatták az új Hyundai i10-et
Az esemény folyamán leleplezte legkisebb autója, az i10-es új, a szigorú emissziós előírásoknak is megfelelő harmadik generációs modelljét a Hyundai, ami mostantól Magyarországon is elérhető, 3,3 millió forintos vételártól:
Nyitókép: Florent Gooden / DPPI (FIA WTCR Media)
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.