Ahogyan azt már előre beharangozták, az említett két csapat 2020-as modelljéről a barcelonai boxutcában is lehullt a lepel, az első tesztnap reggelén.
Sok újdonságra persze nem kellett számítani a szerda reggeli órákban, hiszen a Haas – digitális képek formájában – igazából már két hete bemutatta az idei modelljét, sőt a napokban be is járatták azt. A VF-20-assal az amerikai csapat visszatért a hagyományos szürke-piros-fekete színkombinációhoz, miután a Rich Energyvel folytatott partnerségük egy évig sem tartott ki.
Haas F1 Team on Twitter
Officially launched ✅ #VF20 #HaasF1 https://t.co/i7cGKoRJaj
Formula 1 on Twitter
Hello, VF-20 � @HaasF1Team #F1 #F1Testing
Az energiaitalgyártó-cég körüli blama is közrejátszott abban, hogy tavaly harmatgyengén muzsikált a Haas, a Romain Grosjean és Kevin Magnussen alkotta páros által összegyűjtött 28 pont mindössze a konstruktőri tabella kilencedik helyére volt elegendő. Grosjeant és Magnussent is megtartotta a Haas, így a francia és a dán már a negyedik közös szezonjuknak vágnak neki idén.
Mint az a tegnapi tesztbeharangozó cikkünkből kiderült, a Haas új versenygépével Kevin Magnussen folytatja a körözést, holnap pedig Romain Grosjean gurulhat vele a pályára, a pénteki napon pedig felosztják az etapokat közöttük.
Nem sokkal a Haas bemutatója után a 2020-as Alfa Romeót is megpillanthatta a publikum – az eddig látott Valentin-napi kígyóbőrmintás helyett immár végleges fényezésével:
Circuit de Barcelona-Catalunya on Twitter
And now the #C39 from @alfaromeoracing!! #F1Testing
Alfa Romeo Racing ORLEN on Twitter
The covers are off. � #C39. https://t.co/yo4si4xyqn
Alfa Romeo Racing ORLEN on Twitter
Introducing the #C39. ❤️ �
Színvilágában a C39-es nem sokban tér el 2019-es elődjétől, a csapathoz névadó támogatóként beszálló PKN Orlen logói az oldaldobozokon, valamint az első terelőszárny véglapjain kaptak helyet. A hinwili együttes szintén változatlan felállással, azaz a 2007-es világbajnok Kimi Räikkönennel és Antonio Giovinazzival folytatja az idei évben.
A főszponzori státuszba megérkezett lengyel olajvállalat személyes támogatottja, a tavaly még a Williams színeiben szereplő Robert Kubica lett a tartalékversenyző, a tesztpilótai szerepkörben pedig maradt az ex-Formula–2-es Tatiana Calderón. F1-es kötelezettségeik mellett Kubica a DTM-ben, míg Calderón a japán Super Formula-sorozatban fog versenyezni.
Meglehetősen szerény pontmérleggel zárta az előző évet az Alfa Romeo, a konstruktőri összetettet csupán a nyolcadik helyen 57 ponttal, ami az egyéni bajnokságban egy 12. és egy 18. hellyel volt egyenlő.
A C39-et – némi meglepetésre – először Kubica viszi pályára élesben, délután Giovinazzi váltja őt a volánnál. A csütörtöki napon aztán Räikkönen vezethet, pénteken pedig újra az olasz lesz a soros.
Fotó: Circuit de Barcelona-Catalunya / Twitter
Írta: Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.