Megbukott a sanghaji WEC-fordulót követő technikai átvizsgáláson az AF Corse győztes autója, változott a végeredmény a GTE Pro-ban.
Hiába törte meg a Porsche uralmát a GTE Pro-kategóriában az #51-es Ferrari a kínai négyórás versenyen, az AF Corse egységét, valamint James Calado és Alessandro Pier Guidi kettősét kizárták a stewardok, mivel az autó hasmagassága nem felelt meg az előírásoknak, vagyis a minimum 50 milliméternek.
Így egy újabb győzelmét jegyeztek a stuttgarti gyártó neve mellett, az elsőséget Kevin Estre és Michael Christensen örökölték meg, a második helyre márkatársaik, Gianmaria Bruni és Richard Lietz zárkóztak fel. A harmadik hely az Aston Martin, valamint a Maxime Martin, Alex Lynn duó ölébe hullott.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) jelentéséből kiderült, az AF Corse azzal védekezett, hogy a Ferrari akkor sérült meg, amikor a rajtnál ütközött a GTE Am-kategóriás márkatárssal, a Red River Sport #62-es egységével. Az átvizsgálás során azonban semmilyen látható sérülésnek nem volt nyoma, amit a csapat végül el is fogadott, így a diszkvalifikáció is végleges.
Fotó: Ferrari Media
Írta:Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon, és csatlakozz a Facebook-csoportunkhoz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.