F1 - MASSA 2018-BAN IS SZÍVESEN VERSENYEZNE

felipe_massa_f1_grand_prix_monaco_previews_np4v-6f_9kwx.jpg

Felipe Massa nyitott arra, hogy az idei szezon végezte után is a sportágban maradjon.

Massa eredetileg nem lett volna ott a Forma-1 2017-es rajtrácsán, ám a Williams még januárban visszahívta a "nyugdíjas éveit" élvezni készülő brazil pilótát, miután Valtteri Bottast leigazolta a Mercedes a visszavonult Nico Rosberg helyére - a két fél egy évre szóló kontraktust írtak alá. A grove-i alakulat hat verseny után 20 ponttal a 6. helyet foglalja el a konstruktőri összetettben, mind a 20 egység a 2008. évi világbajnoki ezüstérmes nevéhez fűződik.

Amikor pedig a motorsport.com azt a kérdést szegezte Felipe Massának, hogy maradna-e jövőre, egy 16. szezon erejéig is a Forma-1-ben, így felelt: "Igen, maradok, amennyiben megvan az a lehetőség, amellyel abban az irányban maradhatok, amelyben vagyok, vagy amiről azt gondolom, hogy helyes. Egyéb esetben nem, de ezt már tavaly is elmondtam."

A 36 éves versenyző emellett azt is kifejtette, hogy újra élvezi a Forma-1-ben való versenyzést, amely többek között az új autóknak is köszönhető: "Nyugodt vagyok, nincsen rajtam nyomás, csak próbálom élvezni az egészet. Ugyanígy cselekedtem tavaly, de nem tudom: talán jobbra fordultak a dolgok, miközben higgadtan dolgozom. Biztos vagyok benne, hogy képes vagyok jó munkát végezni. Úgy érzem, hogy jól alakulnak a dolgok. Szeretem ezt az autót, sokkal jobban passzol a vezetési stílusomhoz."

"Nagyon boldog vagyok az autóval, és azzal, ahogyan vezetem azt. Emellett azzal is, ahogyan érzék, illetve a csapattal való közös munkát illetően is. A legfontosabb dolog az, hogy próbáljuk a lehető legkevesebb pontot elveszíteni."

Massa eddig négy alkalommal szerzett pontot hat futam után, többek között Monacóban is, ahol az elmúlt néhány évben eléggé csapnivaló volt a Williams formája. Azonban a brazil egyelőre nem tudja, hogy mikor dönt a jövőről: "Őszintén szólva még semmit sem fontolgatok. Versenyről-versenyre élvezem a dolgot, aztán majd meglátjuk, mi fog történni. Most pedig nem tudom még, hogy mi lesz majd."

Fotó: Zimbio

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr8512568829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása