F1 - WEHRLEIN ELISMERTE, HOGY MÉG NEM ÁLLT KÉSZEN A MERCEDES-KÜLDETÉSRE

pascal_wehrlein_f1_winter_testing_barcelona_74wgb6f7eygx.jpg

Pascal Wehrlein a motorsport.com hasábjain elárulta, hogy megérti, miért döntött úgy Toto Wolff, hogy egyévnyi Forma-1-es tapasztalat még nem elegendő a Mercedes-üléshez.

Pascal Wehrlein, 2015 DTM-bajnoka volt az egyik fő esélyes arra, hogy Nico Rosberg utódja legyen a Mercedesnél, ám végül a bajnokcsapat a nála jóval tapasztaltabb Valtteri Bottast választotta. A Mercedes pedig beprotezsálta Wehrleint a Sauber-Ferrari fennmaradt ülésébe.

A német pilóta azonban abszolút megértette Toto Wolffék döntését, ennek pedig hangot is adott a motorsport.com számára adott interjújában: "Toto még korainak érezte a dolgot, ugyanis egy év tapasztalat nem elég - ez egyértelmű volt. Azt mondta, hogy »jobb lenne neked még egy évnyi tapasztalatot szereznünk, különben is a versenyzők általában a második évükben fejlődnek a legtöbbet«. Úgy gondolom, hogy a Mercedes egy kész és tökéletes versenyzőt akart, aki képes a csúcson lenni. Márpedig jelenleg én még nem tartok ezen a szinten a tapasztalatbéli hiányom miatt."

Igaz, Wehrlein, aki a tavalyi Osztrák Nagydíjon pontszerző helyre hozta be a Manort, hogy gondolkodás nélkül elfogadta volna a lehetőséget, ha felajánlják neki: "Ha adódik egy ilyen lehetőség, azt meg kell ragadnod. Azonban egyévnyi tapasztalattal a hátad mögött még nem érted el a képességeid határait, és sok hibát vétesz. Például rossz irányba mész el a beállításokkal a tapasztalatlanság miatt. Az teljes normális, ha mondjuk ötévnyi Forma-1-es tapasztalattal jóval kevesebbet hibázol, mint egy elsőéves."

De nem igazán csalódott a Manor tavalyi versenyzője amiatt, hogy végül Bottas lehet a befutó Rosberg helyére: "Tisztában voltam vele, hogy én vagyok az egyik esélyes, de nem fókuszáltam rá. Nem az én kezemben volt a döntés, így edzettem tovább, és azon dolgoztam, hogy mit csinálhatok az idei szezonban jobban, és addig is vártam a végső döntésre."

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr6512333059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slepy 2017.03.12. 22:10:35

Persze hamiltont az akkor még top csapatnak számító Mclarenbe már az első évtől be lehetett ültetni.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása