F1 - KVYAT ÉS A LEFOKOZÁS: ÍGY ÉRTESÜLT RÓLA AZ OROSZ PILÓTA

13166791_1704152409840218_1709220711_n.jpg

Daniil Kvyat elárulta, hogy hogyan tudta meg azt, hogy visszafokozták a Toro Rosso csapatába.

Noha már bő 1 hete sor került a Kvyat - Verstappen cserére, a csütörtöki sajtótájékoztatón is központi téma volt. A Toro Rosso orosz pilótája, Daniil Kvyat elárulta, hogy miképpen értesült a hírről.

"Moszkvában voltam, a kanapén feküdtem és egy tévésorozatot néztem, amikor telefonhívás érkezett. Egy "helló, van néhány hírünk a számodra" mondattal indult a beszélgetés, amely szerintem nagyjából 20 percig tartott. Akartam tudni a magyarázatot, és szerintem meg is érdemeltem azt. Megtudtam néhány érdekes részletet. El kell mondanom, hogy inkább magamban tartom azt, amire gondolok."

"Dr. Marko hívott akkor, ő telefonált nekem. Amikor befejeztük a beszélgetést, visszamentem a tévé elé, hogy befejezzem azt, amit néztem. Ennyi."

"A sorozat, amit néztem, a Trónok harca volt."

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr778712928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása