F1 - A HAAS IS ISMERTETTE TESZTBEOSZTÁSÁT

czrlomxwwaa55pw.jpg

A Haas F1 Team megerősítette, hogy mikor fog érkezni hivatalosan a 2016-os autó, valamint a tesztbeosztásról is lehullt a lepel.

A Haas F1 Team megerősítette, hogy 2016-os autójáról február 22-én 7:50-kor fog lehullani a lepel a Circuit de Barcelona-Catalunya bokszutcájában.

Mindemellett elárulta az amerikai gárda, hogy először, azaz február 22-én Romain Grosjean fogja vezetni a 2016-os versenygépet, mindemellett a francia lehetőséghez jut 24-én, majd a második tesztsorozat folyamán március 3-án és 4-én.

Esteban Gutiérrez pedig a másik négy napon kerül sorra, azaz február 23-án, február 25-én, valamint március 1-én és 2-án.

Korábban már a Toro Rosso is ismertette a felállását.

A barcelonai teszt beosztása:

Scuderia Toro Rosso Haas F1 Team
Február 22. Carlos Sainz Jr. Romain Grosjean
Február 23. Max Verstappen Esteban Gutiérrez
Február 24. Carlos Sainz Jr. Romain Grosjean
Február 25. Max Verstappen Esteban Gutiérrez
Március 1. Max Verstappen Esteban Gutiérrez
Március 2. Carlos Sainz Jr. Esteban Gutiérrez
Március 3. Max Verstappen Romain Grosjean
Március 4. Carlos Sainz Jr. Romain Grosjean

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr718390172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása