Mintha csak tegnap lett volna, hogy elindult a 2015. évi Forma-1-es szezon Melbourneben, pedig már egy hete, hogy lezárult Abu Dhabiban, sőt, azóta már az FIA Díjkiosztó Gálájára is sor került Párizsban.
A svéd istálló már tűkön ül és alig várja a visszatérés pillanatát, a Bamboo csapat azonban a hírek szerint végleg kivonul a Túraautó Világbajnokságból.
Bernie Ecclestone továbbra is kitart amellett, hogy a Forma-1-be beengedje az alternatív motorokat. A 85 éves brit milliárdos közben azt is elárulta, hogy egyelőre nem akarja elhagyni a Forma-1-et, hacsak a sportág új tulajdonosa nem úgy akarja.
"Bevált recepten ne változtass!" - minden bizonnyal ezt az elvet követhette a gyártók bajnokságát megnyerő BMW, amikor is bejelentette a bajor márka azt, hogy 2016-ban is ugyanazzal a nyolc versenyzővel lesz jelen a DTM-ben.
Hiába van szerződése Pastor Maldonadónak és Jolyon Palmernek a Renault-val 2016-ra, a francia gyártó elnökének nyilatkozatából arra következtethetünk, hogy versenyzői állásuk egyáltalán nincs kőbe vésve.
Hiába mentett nagyot Nick Heidfeld a Formula E putrajaya-i futamán, súlyos következményei lettek, ugyanis a WEC bahreini szezonzárója után az elektromos formulaautós világbajnokság második szezonjának harmadik futamát, a Punta del Este ePrix-t is kihagyni kényszerül.
A Renault visszatérése, valamint a Red Bull TAG Heuer bejelentése után a harmadik nagy Forma-1-es hír is napvilágot látott 24 órában belül. A Toro Rosso jövőre vissza fog térni korábbi motorpartneréhet, a Ferrarihoz, melytől 2015-ös motorokat fognak kapni.
A motorsport.com szerint lehetséges az, hogy az F3 EB-n újoncként a negyedikként záró, jövőre pedig már a GP3-ban versenyző Charles Leclerc kapja meg a Haas F1 Team tesztpilótai állását.