F1 - ALONSO MEGKAPTA AZ IDEI 12. MOTORJÁT

f1-brazilian-gp-2015-fernando-alonso-mclaren-watches-qualifying-from-a-chair-at-the-side-o.jpg

Az Autosport értesülései szerint a Honda arra kényszerült, hogy az idei 12. erőforrást is beszerelje a spanyol Fernando Alonso McLarenjébe a vasárnap rendezendő Brazil Nagydíj előtt. Ez a manőver pedig nyilván büntetéssel jár.

Mint ismeretes, Fernando Alonso interlagosi kvalifikációja nem tartott sokáig, ugyanis már az első gyors körében félre kellett állni a pályán, miután a mérnökök észrevettek egy rendellenes hőmérsékletet jelző figyelmeztetést.

A leparkolást követő percekben pedig Alonso jól elszórakoztatta a szurkolókat, ugyanis perceken át figyelhettük azt, ahogyan a spanyol kétszeres világbajnok élvezi a Sao Paulo-i napsütést, majd brahiból felállt a dobogó legtetejére csapattársával, Jenson Buttonnal:

F1 - A McLaren, Button és Alonso visszatértek a "dobogóra"!

#F1 - VIDEÓ: Fernando Alonso és Jenson Button beváltották a McLaren ígéretét, és év vége előtt felálltak a dobogóra! :D :D :D

Szerző: Braking News F1, 2015. november 14.


Nem sikerült azonosítani azonban a probléma kiváltó okát, így a McLaren-Hondának a komplett motort ki kellett cserélni az MP4-30-asban, ez pedig már a harmadik motorja lesz Alonsónak ezen a nagydíjhétvégén - adta hírül az autosport.com.

Az eredeti motorját még Amerikában használta, ám az a pénteki második tréningen megkotlott, a második motorját még Mexikóban használta, amely az időmérőn lehelte ki akkor a lelkét, így most egy vadonatúj motort kapott a japánoktól.

f1-brazilian-gp-2015-fernando-alonso-mclaren-honda.jpg

A csere azonban egy 35 rajthelyes büntetést jelent Fernando Alonso számára, habár úgyis a rajtrács végéről indult volna a spanyol, miután egyetlen mért kört sem tudott abszolválni az időmérő edzés folyamán, szóval ez egy újabb lényegtelen rajtbüntetés.

Hogyan jött össze az összesen 35 helyes rajtbüntetés?

  • 10 rajthelyes büntetés a 12. belső égésű motorért (ICE-ért),
  • 5 rajthelyes büntetés a 11. turbófeltöltőért,
  • 5 rajthelyes büntetés a 11. hőenergia-visszanyerő rendszerért (MGU-H-ért),
  • 5 rajthelyes büntetés a 8. kinetikus energia-visszanyerő rendszerért (MGU-K-ért),
  • 5 rajthelyes büntetés a 8. vezérlőelektronikáért,
  • 5 rajthelyes büntetés a 6. energiatárolóért.

Fotó: motorsport.com

Kováts Olivér

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr438079574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása