F1 - PIKÁNS MOTORSZTORIK MONZÁBÓL!

f1-italian-gp-2015-nico-rosberg-mercedes-amg-f1-w06.jpg

Rosberg új V6-osában pénteken a hűtés meghibásodása tett kárt, a Hondánál cirkusz van, a Renaultnál jelentősen csúszik a továbbfejlesztett motor érkezése, mindeközben a Ferrarinál örülhetnek, hiszen a fejlesztések azonnal látványos javulást produkáltak.

Zajlik az élet a motorgyártóknál Monzában:

MERCEDES 

Mint ismert, szombat délelőtt, a harmadik szabadedzést követően akkor még nem azonosított gondok akadtak a motorral Nico Rosberg Mercedesében, így a német autójába a spái, gyengébb motort kellett visszahelyezni. Vasárnap délelőttre a Mercedes megtalálta a hiba okát, amely egy, a hűtésnél fellépő szivárgás volt.

A Sky Sports F1 szakértője, Ted Kravitz elárulta, hogy a csillagmárkásoknál volt némi malőr az üzemanyaggal is, ugyanis a régi erőforráshoz a Petronas régebbi verziós keverékét lehet csak használni, így Rosberg W06-osából úgy kellett kipumpálni az újfajta üzemanyagot, miután az üzemanyagtartály cseréje már nem fért bele az időbe. Kravitz feltételezése alapján a kétféle üzemanyag valamilyen szintű keveredése is szabotálhatta Rosberg szombati teljesítményét.

A címvédő csapatnál pedig Niki Lauda révén némi ellentmondás is kialakult, ugyanis a háromszoros bajnok szerint Rosberget nem hátráltathatta a motorerő, viszont az autó alulkormányzottsága igen.

HONDA

A McLaren-Hondánál szó szerint áll a cirkusz. A wokingi istálló vezetői nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy kiebrudalják az elmúlt hetekben egyre többször ígérgető motorsport-igazgatót, Yasuhisa Arai-t. Azonban a McLaren erőfeszítései egyelőre hiábavalóak.

A tegnapi sajtóeseményen csúnyán lekapták a keresztvizet Arai-ról, kellemetlenebbnél kellemetlenebb kérdések sorát szegezték neki, mint például bocsánat kért-e már a pilótáktól, Alonsótól és Buttontól az újabb gikszerért. Arai ezt felelte: "Miért? Miért?" A japán szakember arra a felvetésre már nem is akart reagálni, hogy a McLaren két világbajnok pilótája számára egy fontos év ment fuccsba az erőforrások megbízhatatlansága és gyengesége okán.

RENAULT

A Renault háza táján sem felhőtlen az élet, ugyanis a legfrissebb hírek arról számolnak be, hogy Szocsi helyett csak Austinban fog megérkezni a fejlesztett V6-os erőforrás. Ráadásul Daniel Ricciardo állítása szerint nagyon fogynak a motorok a franciáknál, miután az ausztrál motorja a tegnapi harmadik szabadedzésen bedobta a kulcsot. A háromszoros futamgyőztes elárulta, hogyha még egy motor be fog krepálni, akkor bele kell húznia a Renaultnak.

FERRARI

A mai nap folyamán a Braking News F1 már beszámolhatott arról, hogy az FIA nyilvánosságra hozta, hogy a motorgyártók eddig miként gazdálkodtak a zsetonokkal. Mint kiderült, a Ferrari a monzai hétvégére három módosító pontot áldozott be, és a fejlesztések egyelőre kifizetődőek, ugyanis az olasz istálló a tegnapi időmérőn a 2. és a 3. rajtkockát kaparintotta. James Allison szerint ebben az eredményben kulcsszerepet játszottak a friss fejlesztések.

A sajtóértesülések arról is szólnak, hogy állítólag a Shell is új üzemanyaggal szolgált a Ferrari számára a hazai futamra, azonban a cég erről nemigen akart nyilatkozni, amikor a Sky Sports F1 az üzemanyagról kérdezősködött.

 

Fotó: motorsport.com

Kováts Olivér 

Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr967764162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása